زمان انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

میرسلیم قول داد پس از مناظره‌ها کنار برود

رئیس کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: میرسلیم در محضر آیت‌الله موحدی کرمانی قول داده است که پس از مناظره‌ها از دور انتخابات کنار برود.

سرای نور؛رضا روستاآزاد رئیس کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در جلسه ایثارگران با نیروهای جبهه مردمی انقلاب گفت: ما روز به روز در حال بررسی نظرسنجی‌ها هستیم و با نامزدها جلسه داریم و بر اساس روند تغییرات و داده‌ها، تحلیل‌ها را انجام می‌دهیم.

وی افزود: با توجه به گمانه‌های موجود، آمارها در حال تغییر است و ما به دنبال این هستیم که جریان متدین اصولگرا مسیر انقلاب را در کشور ادامه دهد.

روستاآزاد گفت: میرسلیم قول داده است پس از مناظره‌ها کنار برود که این مسئله در محضر آیت‌الله موحدی کرمانی مطرح شد.

وی افزود: طرف مقابل نیز در حال تصمیم‌گیری هستند که هر دو نامزدشان باقی بماند یا روحانی بماند یا جهانگیری.

وی با بیان اینکه انقلاب ما در خطر است، خاطرنشان کرد: این مسئله یک حرف گزاف سیاسی یا مبالغه نیست. چرا در کار دشوار مواجهه با رئیس‌جمهور مستقر که احتمال پیروزی‌ رئیس جمهور مستقر در انتخابات به طور معمول ۸۰ درصد است، بخش قابل توجهی از جامعه ورود کرده‌ است؟ اتفاقی که در ۴ سال گذشته افتاد و قابل پیش‌بینی هم بود نشان می‌دهد جریانی که به عنوان جریان مدیریتی در کشور است، از بیخ و بن با انقلاب انحراف دارد، به‌طوری که امام خمینی(ره) فرموده‌اند؛ آمریکا شیاطن بزرگ است ولی این دوستان آمریکا را کدخدا می‌دانند.

رئیس کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی(ره) فرمودند؛ آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، ولی اینها می‌گویند حتی تأمین آب ما هم به دست آمریکاست، امام خمینی(ره) فرمودند؛ رابطه ما با آمریکا مانند گرگ و میش است اما اینها به دنبال رابطه با آمریکا هستند. در قرآن آمده است نه بترسید و نه غمگین باشید که شما برتری ز اگر مومن باشید ولی دوستان می‌گویند اگر با آمریکا تعامل نکنیم سایه جنگ بر سرمان است و اگر جنگ شود نابود هستیم.

روستاآزاد اظهار داشت: زمانی که این دوستان گفتند حتی امام حسین(ع) هم برای مذاکره به کربلا رفت، بسیاری از افراد به خودشان نهیب زدند و متوجه شدند که چقدر انحراف وجود دارد، اینها نشان می‌دهد که واقعاً انقلاب در خطر است.

وی اضافه کرد: اگر جوانان‌مان را در این راه دادیم نباید ساکت باشیم و بی‌تفاوت بگذریم، ما ورود کردیم و اتفاقات این روزها نشان می‌دهد که کار خوب پیش رفته است.

رئیس کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: حتی غربی‌ها و بی بی سی که گویا ستاد تبلیغاتی رئیس‌جمهور شده‌اند تصویرشان از مناظره این بود که بازنده اصلی مناظره روحانی بوده و خود این جریان هم می‌خواهد بر روی کاندیدای پوششی حساب باز کند، به‌طوری که عارف امروز گفته است تصمیم می‌گیریم که جهانگیری بماند یا روحانی.

روستاآزاد خاطرنشان کرد: به نظر می‌آید که چشم‌انداز مثبت است و اگر به اندازه وسع‌مان به‌طور صحیح اقدام کنیم، خداوند هم برکت می‌دهد و می‌توانیم با اهتمام، مسیر مدیریت کشور را به مسیر انقلاب و اسلام برگردانیم.

وی افزود: ما با اقشار ۳۰گانه جلساتی را برگزار می‌کنیم که یکی از این جلسات با اتحادیه فعالان حوزه حمل و نقل کشوری بود که قشر کامیون‌داران خودشان را به ما رساندند و گفتند که ما به جریان اصولگرا دل بستیم تا فرجی ایجاد شود زیرا وضعیت ما بسیار بد شده است.

رئیس کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما در جلسات با اقشار به دنبال این هستیم که نگاهی به جلسات عمومی کشور داشته باشیم و به صورت تخصصی و با اقشار و دغدغه‌هایشان بیشتر آشنا شویم و هر قشری حوزه تخصصی خود را رصد کند و همفکری کنیم که چطور می‌توانیم یک جریان اجتماعی که رأی خوبی را به صندوق می‌اندازد را مدیریت کنیم.

روستاآزاد گفت: باید یک سازمان اجتماعی داشته باشیم که رئیس‌جمهور منتخب‌مان را یاری کنیم تا بتواند در دوران مدیریت‌اش نیز نتایج خوبی بگیرد و اگر درست رفتار کنیم، در دوره‌های بعدی هم مردم بدون هیچ شبهه‌ای به رئیس جمهور وقت به واسطه خدمات ارزنده رأی می‌دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در روز ۲۶ اردیبهشت‌ماه همایش ایثارگران از سوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو