زمان انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

زنده با آخرین روز لیگ یک

درگیری 7 تیم برای سقوط و صعود در لیگ دسته یک باعث شده تا هفته ی پایانی دسته اول با جذابیت دو چندانی دنبال شود.

سرای نور؛هفته پایانی لیگ دسته اول ایران از ساعت ۱۷ در ۸ شهر مختلف با برگزاری بازی های حساس و تعیین کننده آغاز می شود. سپید رود رشت در ورزشگاه عضدی میزبان نساجی است و می تواند با کسب برد بی توجه به دیگر نتایج صعود به لیگ برتر صعود کند. گل گهر سیرجان می تواند با شکست فولاد یزد و عدم پیروزی سپید رود رشت برای اولین بار راهی لیگ برتر شود. ملوان بندر انزلی دیگر تیمی است که شانس حضور در لیگ برتر را دارد اما باید امیدوار باشد تا ضمن کسب پیروزی در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان دو تیم سپید رود رشت و گل گهرسیرجان نیز نتیجه نگیرند.
در انتهای جدول نیز رقابت جذابی در جریان است. دو تیم فولاد یزد و استقلال اهواز سقوط کرده اند اما چهار تیم فجرسپاسی، خیبر خرم آباد، ایرانجوان بوشهر و راه آهن تهران باید برای بقا در لیگ بجنگند. فجرسپاسی با ۳۳ امتیاز، خیبر خرم آباد با ۳۴، ایران جوان بوشهر با ۳۵ و راه آهن با ۳۶ نبرد نزدیکی در انتهای جدول دارند.
با اتفاقات لحظه به لحظه ی هفته ی پایانی لیگ و تغییرات جدول با ورزش سه از ۸ ورزشگاه ایران همراه باشید:

 

 

۱۷:۱۴ – سپیدرودی ها به نظر می رسد خیلی زود کار صعود به لیگ برتر را نهایی کردند. میثم تهی دست روی یک ضربه ایستگاهی برای دومین بار دروازه نساجی را باز کرد. سپیدرود با این برد لیگ برتری است.

۱۷:۱۰ – با گلهایی که ۱۰ دقیقه ابتدایی به ثمر رسید، سپیدرود به لیگ برتر صعود می کند و فجرسپاسی به لیگ دسته دو خواهد رفت.

۱۷:۱۰ – پویا نزهتی بازیکنی که سالهای زیادی در ملوان انزلی بازی می کرد، قبل از دقیقه ۱۰ برای سپید رود رشت گلزنی کرد. سپیدرود با این گل حالا به عنوان دومین تیم به لیگ برتر صعود می کند و می تواند به نتایج دیگر تیم ها بی توجه باشد.

۱۷:۱۰ – خیبر خرم آباد خیلی زود با ضربه سر حسین بهاروند برابر خونه به خونه به گل رسید تا فعلا از سقوط فرار کند. با این گل و دیگر نتایج، فعلا فجر سپاسی تیمی است که به دسته دو مسابقات سقوط کرده است.

۱۷:۰۰ – استقبال پرشور از دیدار سپیدرود برابر نساجی اتفاقی است که از ساعتهای گذشته بسیار مورد نظر رسانه ها قرار گرفته است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو