زمان انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ -

فرمانده حوزه مقاومت امام حسن (ع) رویان معارفه شد

بیژن پولادی فرمانده حوزه مقاومت امام حسن (ع) رویان شد.

 

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ مراسم معارفه فرماندهان حوزه مقاومت امام حسن (ع) رویان، امام علی (ع) شهر نور بسیج خواهران حضرت زهرا (س) نور در سالن پیامبر اعظم (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور مسئولان شهرستان، علی اسماعیلی نماینده مردم نورو محمود آباد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور و … برگزار شد.
در این مراسم بیژن پولادی اظهارکرد: خداوند را شاکرم که پس از ۱۸ سال خدمت، دوباره توفیق خدمت در بسیج نصیب من شد .
وی گفت: بسیج، فرماندهی بر دل‌های مردم است، ما نیز جدا از مردم نیستیم و ارتباط ما با مردم و بسیج قطعاً سبب نشاط و سرزندگی جامعه خواهد شد.
فرمانده حوزه مقاومت امام حسن(ع) رویان تصریح کرد: حرکت در این مسیر با چراغ هدایت ولی فقیه امکان پذیر است و ملاک ولایت پذیری و ارزش یابی ما در عمل سنجیده خواهد شد.
این مسئول افزود: بسیج سر فصل جدیدی از حیات انسانی است وما باید فتح القلوب باشیم تا بتوانیم در دل های مردم نفوذ داشته باشیم.
پولادی بیان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری هرکس نظام جمهوری اسلامی را قبول دارد بسیجی است و آحاد جامعه ما عضو بسیج هستند.
وی با اشاره به منطقه تاریخی شهر رویان و مردم با اصالت آن تأکید کرد: ما باید از ظرفیت‌ها حداکثر استفاده را بکنیم و امیدواریم تا بتوانیم در کنار هم، با تمام توان در حوزه های مختلف بسیج، عملکرد خوبی ارائه دهیم.
فرمانده حوزه مقاومت امام حسن (ع) رویان افزود: باید همدل و همزبان در کنار هم و به دور از مسائل سیاسی وگروهی همکاری کنیم و با اتحاد بتوانیم به عنوان یک بسیجی واقعی عمل کنیم تا مرضی خداوند باشد.

این مسئول با تقدیر از حضور مردم در ۷ اسفند گفت: پیروز میدان مردم هستند زیرا مردم در طول انقلاب اسلامی همیشه پشتیبان نظام بودند و علی‌رغم توطئه‌ها در طول تاریخ انقلاب اسلامی استقامت کردند و همچنان پشتیبان نظام و انقلاب ایستاده‌اند. ۲۰۱۶۰۳۰۶_۱۶۳۸۵۷۲۰۱۶۰۳۰۶_۱۶۵۲۲۷۲۰۱۶۰۳۰۶_۱۶۳۹۴۱۲۰۱۶۰۳۰۶_۱۶۴۰۱۱

زمان انتشار: ۱۹ اسفند, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو