زمان انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

یزدانی: حق آقای جلالی ماندن در پیکان است

مدافع پیکان می‌گوید اگر شرایط در پیکان مناسب باشد در این تیم می‌ماند اما در غیراینصورت به پیشنهادات دیگرش فکر خواهد کرد.

سرای نور؛سیاوش یزدانی درباره پیروزی‌شان در دربی رفت‌وبرگشت خودورسازان گفت: ما هم در بازی رفت و هم برگشت از سایپا بهتر بودیم و معتقدم حق مان بود که در هر دو بازی برنده باشیم.
او درباره عملکرد پیکان و از دست رفتن فرصت کسب سهمیه هم می‌گوید: امتیازگیری در نیم فصل دوم سخت است، درست است مثل نیم فصل اول نتیجه نگرفتیم اما تیم ما بیشتر از پتانسیلش امتیاز گرفت. البته این شرایط برای همه تیم ها بود و اکثرا نتوانستند در نیم فصل دوم به نسبت نیم فصل اول خوب نتیجه بگیرند. اگر کمی حرفه ای تر بودیم و خودباوری بیشتری می داشتیم می توانستیم سهمیه کسب کنیم. اگر یکی، دو بازی خودمان را جمع و جور می کردیم و  ۳ امتیاز بازی هایی که نتیجه از دست دادیم را می گرفتیم شاید الان می توانستیم سهمیه بگیریم.
او در خصوص آنکه باتوجه به آنکه پیکان امسال رتبه خوبی را کسب کرده فکر می‌کند سال آینده می‌توانند قهرمان یا سهمیه آسیایی کسب کنند خاطرنشان کرد: نمی شود از حالا درباره سال آینده  و اینکه چه رتبه ای را کسب خواهیم کرد گفت. اما چیزی که امسال اهمیت دارد این است که بازیکنانی که در پیکان حضور دارند اکثرا قراردادشان یکساله است و امیدوارم بتوانند آنها را حفظ کنند از آن مهمتر اینکه چه بازیکنانی جذب تیم خواهند شد. همه این ها قطعا در نتیجه گیری سال آینده پیکان تاثیرگذار خواهد بود.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر آنکه مجید جلالی در این تیم ماندگار خواهد شد یا خیر گفت: آقامجید امسال خوب نتیجه گرفتند و عملکردشان به مانند  سال های گذشته خوب بوده و به نظرم حق شان بقا در این تیم است اما من از سیاست های باشگاه اطلاعی ندارم و نمی دانم چه می شود چون در پیکان تا قبل از شروع تمرینات نیم فصل هیچ مشخص نیست.
مدافع پیکان در رابطه با پیشنهاداتش و اینکه تصمیم دارد سال آینده در چه تیمی توپ بزند می‌گوید: منتظرم فصل به پایان برسد و پیکان بازی پایانی اش را انجام دهد و اکنون نمی توانم درباره پیشنهادم صحبتی داشته باشم. بهتر است فعلا صحبتی در این باره انجام ندهم اما منتظرم ببینم شرایط پیکان برای سال آینده چطور است، شاید اگر شرایطش مناسب نبود  آن وقت به پیشنهادات دیگر فکر خواهم کرد اما در حال حاضر اولویت اصلی ام ماندن در پیکان است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو