زمان انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

ناصحی: سوت‌های داور روی اعصاب ما بود

کاپیتان پدیده می‌گوید از همان جایی که مهاجری تذکر داده بود گل خوردیم.

سرای نور؛رضا ناصحی درباره شکست مقابل استقلال گفت: متاسفانه هرچه آقای مهاجری در جلسات تمرینی و آنالیز گفته بودند اتفاق افتاد و ما دقیقا از نقاطی که ایشان گفته بودند گل دریافت کردیم و کارهایی که ایشان گفته بودند را در زمین اجرایی نکردیم.
وی در ادامه درباره اتفاقات پایان بازی افزود: داور در این دیدار سوت‌های بسیاری می‌زد البته به قصد اذیت کردن . این سوت‌ها روی اعصاب بچه‌ها تاثیرگذار شد و باخت هم بچه‌های ما را احساسی کرده بود و از همین رو همانطور که شاهد بودید شهاب گردان به درون زمین آمد و ناخودآگاه داور را هل داد.
او در خصوص اخراج مهاجری هم می‌گوید: در دقایق پایانی فشار و استرس بازی روی تیم ما زیاد بود و آقای مهاجری به قصد توضیح به داور وسط درون زمین چمن آمد اما داور چهارم اشتباها فکر کرد که ایشان می‌خواهد اعتراض کند و برای همین از زمین اخراج شدند.
وی درباره بازی هفته آینده‌شان مقابل ذوب‌آهن هم خاطرنشان کرد: ما برای اینکه لیگ را خوب به پایان برسانیم باید در بازی با ذوب‌آهن پیروز میدان باشیم. ما در این فصل بازی های خوبی علی‌الخصوص مقابل استقلال و پرسپولیس انجام دادیم اما متاسفانه نتایج خوبی نگرفتیم و فکر می‌کنم تمرکز لازم را در این بازی‌ها نداشتیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو