زمان انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

اصغری:

سیاست های نادرست مدیران استان، سبب ایجاد موانع تولید و کارآفرینی میشود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سیاست های نادرست مدیران استان، سبب ایجاد موانع تولید و کارآفرینی میشود

به گزارش خبرنگار سرای نور ؛کامران اصغری، مدیرکل  اداره تعاون، کار  و رفاه اجتماعی در همایش تکریم مقام کارگر در شهرستان نورگفت : هر روز باید روز  تکریم و تقدیر از کارگران باشند .
وی افزود:با توجه به شرایط  بحرانی اقتصادی  و تحریم هایی که بر ما تحمیل شد  ، کارآفرینان با جسارت بسیار  سفره ای را پهن کردند  و کارگران بسیاری از حوزه های مختلف از این سفره ارتزاق می کنند.
مدیرکل  اداره تعاون، کار  و رفاه اجتماعی تصریح کرد : در سال ۹۴ ، ۴۰۵ میلیادر تومان از توان تسهیلاتی بانکها ، کارآفرینان استان مازندران را  مورد حمایت قرار دادیم و در سال ۹۵ نیز این مقدار به  ۴۸۲ میلیارد  تومان در قالب بسته  رونق تولید ، رسید .
وی همچنین  از  ارائه تسهیلات  ۶۰ میلیارد تومانی  از طریق  صندوق کارآفرینی امید  سخن راند.

اصغری از رتبه اول  استان مازندران در  جذب اعتبارات  و بهره مندی  واحدهای تولیدی از این اعتبارات خبر داد .

این مسئول ابراز امیدواری کرد : سال ۹۶ اعتبارات بنگاههای بزرگ و کوچک اقتصادی دوبرابر خواهد شد  و با  مزیت شناسی روستاهای توانمند  ، آن ها را ارتقا و توسعه خواهیم داد .
مدیرکل  اداره تعاون، کار  و رفاه اجتماعی در پایان  گفت: بخشی از مشکلات ما  ناشی از سیاستهای نادرست  مدیران استانی  است که سبب ایجاد موانع  برای تولید و کارآفرینی میگردد و بخش دیگر  آن  ناشی از خلاهای قانونی ست که در جامعه وجود دارد  و  گویی نمایندگان مجلس نیز  از  آن غافل اند.

 

ارتقای مهارتی کارگر آموزش دیده ، عمر مفید ساختمان را افزایش میدهد
ساداتی ، رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی مازندران نیز در این  همایش طی سخنانی گفت : رکود در بخش شغل های ساختمانی بالاست و چندی پیش رئیس جمهور هم در سخنانش به صراحت از پایان رکود در تمام بخش جز در بخش شغلهای ساختمانی به پایان رسیده است.
وی از آموزش ۲۰ هزار کارگر ساختمانی خبر داد و گفت : در سالهای ۹۴ و ۹۵ هیچ یک از کارگرانی که آموزش دیدند ، دچار آسیب نشدند و بالعکس کارگرانی که آسیب دیدند دوره های آموزشی را طی نکرده بودند.

 


ساداتی افزود : بنیاد آموزش ایمنی کارگران ساختمانی در دولت تدبیر و امید شروع به کار کرد و اوج آموزشهای ما در سالهای ۹۴ و ۹۵ بوده است .
رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی مازندران تصریح کرد:در دنیا ، حرف اول را آموزش و ایمنی میزند ولی در ایران در درجه آخر قرار گرفته است .
وی در ادامه گفت : ارتقای مهارتی کارگر آموزش دیده ، عمر سازه و ساختمان و نیز کارگر را بالا می برد.
ساداتی در پایان خاطرنشان کرد : همه کارگرانی که در سامانه رفاهی کارگران ساختمانی استان مازندران ثبت نام کرده اند از امروز بدون در نظرگرفتن سهمیه بیمه خواهند شد و کسانی که هنوز تاکنون ثبت نام نکرده اند نیز تا ۱۵ اردیبهشت فرصت دارند تا در سامانه اطلاعات خود را ثبت نمایند.

زمان انتشار: ۱۱ اردیبهشت, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو