زمان انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

نوزدهمین شب آواز ایرانی برگزار می‌شود

نوزدهمین شب‌ آواز ایرانی شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه با حضور استادان و هنرمندان عرصه آواز و موسیقی ایرانی در تالار «سوره» حوزه هنری برگزار می‌شود.

سرای نور؛در سری جدید شب آواز ایرانی در هر برنامه همانند گذشته ۶ گروه به اجرای برنامه خواهند پرداخت که یک گروه با عنوان مهمان ویژه از چهره‌های شناخته شده آواز و موسیقی اجرا دارند و پنج گروه جوان منتخب دیگر به شکل رقابتی به صحنه می‌روند. اجرای این گروه‌ها توسط هیات داوران که از استادان صاحب‌نام عرصه موسیقی و آواز ایرانی‌اند ارزیابی می‌شود. در پایان هر برنامه نیز یک گروه به عنوان گروه برتر معرفی خواهد شد.

در نوزدهمین شب‌ آواز ایرانی حسین صائمی به همراه علی بدری نوازنده سه‌تار یکی از گروه‌های شرکت کننده در مراسم خواهند بود که به اجرای آوازی در مایه سه‌گاه با استفاده از غزل‌های حافظ می پردازند. از دیگر بخش‌های برنامه شب آواز ایرانی می‌توان به اجرای کیان حامدی‌نژاد به همراه ادیب فروزان نوازنده تار اشاره کرد که به اجرای آوازی در مایه دشتی با استفاده از شعرهای حسین منزوی خواهد پرداخت.

در این نشست ماهانه که با هدف تجلیل از پیشکسوتان آواز ایرانی، کشف و معرفی چهره‌های جدید شکل گرفته است هنرمندان دیگری نیز اجرا خواهند داشت.

نوزدهمین شب آواز ایرانی به همت مرکز موسیقی و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۸ در تالار «سوره» حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو