زمان انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

دهنوی: شرافت پرسپولیسی‌ها ثابت شده است

هافبک صبای قم معتقد است نباید به نتایج سایر رقبا توجه کنند و فقط به فکر شکست استقلال خوزستان باشند.

سرای نور؛قاسم دهنوی درباره آخرین بازی صبا مقابل استقلال خوزستان گفت: تمرینات منظمی در روزهای گذشته داشتیم اما مهم‌تر از آن همدلی همه بازیکنان است که موجب شده شرایط روحی روانی خوبی در تیم باشد و امیدوار باشیم با ارائه بازی خوب بتوانیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.
او ادامه داد: استقلال خوزستان نماینده ایران در آسیا و قابل احترام است ولی ما اصلا به شرایط آنها توجهی نداریم چون تنها هدف بازیکنان صبا گرفتن سه امتیاز است تا با خیال راحت در لیگ بمانیم.
هافبک سابق پرسپولیس درمورد اینکه این تیم در دیدار فردا مقابل سیاه جامگان در غیاب چند بازیکن اصلی به میدان می‌رود، اظهار کرد: واقعا خیلی به سایر مسابقات فکر نمی‌کنم ولی از این نظر که پرسپولیسی‌ها فقط به دنبال پیروزی هستند، شخصا خیالم راحت است چون بازیکن، حتی جوانان که در این تیم بازی می‌کنند همیشه می‌خواهند بهترین نمایش خود را داشته باشند چون ۴۰ میلیون هوادار آنها را نگاه می‌کند؛ از اینکه پرسپولیسی‌ها با شرافت کار می‌کنند اطمینان داریم اما ما هم باید به برد برسیم.
دهنوی درباره شانس صبا برای بقا در لیگ برتر ابراز کرد: با برد مهم و روحیه بخش هفته قبل امید بیشتری برای ماندن در لیگ پیدا کردیم؛ یک امتیاز از سیاه جامگان بیشتر داریم و این تیم هم فردا مسابقه سختی با پرسپولیس دارد ولی کار ما هم تمام نشده و برای ماندن قطعا سه امتیاز می‌خواهیم.
او یادآور شد: بیشتر از همیشه به حمایت مردم قم در بازی با استقلال خوزستان نیاز داریم؛ هواداران صبا در دو مسابقه با تراکتورسازی و سپاهان نشان دادند تیم را تنها نمی‌گذارند که امیدوارم فردا هم این اتفاق بیفتد و با حمایت تماشاگران استقلال خوزستان را شکست دهیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو