زمان انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ -

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نور:

انقلاب‌هایی که بر اساس کودتا، پول، تزویر در جامعه قد علم کنند، دوامی نخواهند داشت

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نورگفت:انقلاب‌هایی که بر اساس کودتا، پول، تزویر و ... در جامعه قد علم کنند، دوامی نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ حسین محمودی در جلسه معرفی فرماندهان حوزه‌ها اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران پس از تهدیدها و فشارها تنها انقلابی است که توانسته است ایستادگی کند. انقلاب‌هایی همانند انقلاب روسیه، مصر و لیبی با هزینه های گزافی روی کار آمدند، اما عمر آنها زود به پایان رسید زیرا انقلاب‌هایی که بر اساس کودتا، پول، تزویر و … در جامعه قد علم کنند، دوامی نخواهند داشت.

 

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران پس از ۳۷ سال با برنامه‌های بیشتر و مستحکم‌تری وارد عرصه شد و پیشرفت‌های روزافزونی نیز کسب کرد.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نورافزود: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی مردمی، در کنار ولایت فقیه است که با حفظ روحیه انقلابی هیچ گزندی به آن نخواهد رسید.
این مسئول گفت: پیشرفت‌های داخل کشور به خاطر روحیه انقلابی مردم بوده است و اگر روحیه انقلابی نباشد ما هیچ نداریم.
محمودی اضافه کرد: روحیه انقلابی و اطاعت محض از ولی فقیه برکاتی را نصیب کشور کرده که دشمن با دسیسه‌ها، نیرنگ‌ها، تردیدها و دروغ می‌خواهد میان مردم و مسئولان، نخبگان جامعه، دانشگاهیان و … اختلاف ایجاد کنند.
وی خاطر نشان کرد:  در مجموع بسیج از همه زائقه‌ها و سلیقه‌ها استفاده می‌شود و این تنها در بسیج و به همت بسیجیان تبلور پیدا می‌کند، و ما با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و فرامین حضرت امام می‌توانیم در جهت رشد جامعه و آرمان‌های امام (ره) گام های مؤثری برداریم.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نور با اشاره به مسئله نفوذ در انقلاب اسلامی ایران و تأکید مقام معظم رهبری افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود فرمودند: آمریکا قابل اعتماد نیست.
این مسئول تأکید کرد: این ساده‌ لوحی است که برخی می‌گویند تحریم‌ها به پایان رسیده است.
محمودی در پایان تأکید کرد: لذت جویی، ثروت‌اندوزی و ترس از عامل‌های اساسی نفوذ است و باید تلاش کنیم تا مسلمانان جهان از کشور های دیگر که به این انقلاب دل بسته اند ناامید نشوند.

زمان انتشار: ۲۳ اسفند, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو