زمان انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

جمع پرسپولیسی ها در مشهد جمع می شود

تیم پرسپولیس در شرایطی در آخرین دیدار خود برابر سیاه جامگان قرار می گیرد، که چند بازیکن پرسپولیسی سابق را در ترکیب این تیم می بیند.

سرای نور؛دو تیم پدیده و سیاه جامگان در سال های اخیر پایگاه بازیکنانی بودند که به دلایل مختلف نتوانستند جایگاه ثابتی برای خود در دو تیم استقلال و پرسپولیس داشته باشند و ترجیح دادند با حضور در تیم های دیگر به طور ثابت راهی میدان شوند.

 

شروع لیگ شانزدهم با حضور بازیکنانی نظیر میثم حسینی، رضا نورمحمدی، حمید علی عسگر، حسین بادامکی، روح الله سیف اللهی و محمدرضا خانزاده در مشهد، سیاه جامگان را به دومین پایگاه پرسپولیسی ها درلیگ برتر تبدیل کرد. هر چند در ادامه علی عسگر و نورمحمدی به دلیل مشکلات مالی راهی تیم های دیگر شدند و میثم حسینی هم با مصدومیتی که برایش پیش آمده است امکان حضور در دیدار فردا را ندارد، اما همچنان حسین بادامکی، سیف اللهی و خانزاده سه بازیکنی هستند که روز آینده به احتمال فراوان مقابل تیم سابق خود در یک دیدار حساس و تعیین کننده قرار خواهند گرفت.

 

پدیده دیگر تیم مشهدی نیز کم از بازیکنان سرخابی نداشته و در این فصل بازیکنانی نظیر رضا حقیقی، محمدرضا خرسندنیا، یونس شاکری، محسن یوسفی و میلاد کمندانی نفراتی بودند که با سابقه بازی در دو تیم پایتخت، در ترکیب این تیم به میدان رفتند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو