زمان انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ -

جلسه ستاد تسهیلات اجرایی سفر نوروزی در فرمانداری شهرستان نور برگزار شد

معاون فرماندار نور گفت: گردشگر کسی است که بخشی از فرهنگ ما را می‌پذیرد و آن را انتقال می‌دهد.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ سعید یزدانی در جلسه ستاد تسهیلات اجرایی سفر نوروزی در فرمانداری نور اظهارکرد: یکی از مقصدهای هموطنان در تعطیلات نوروزی شمال کشور است و شهرستان نور به دلیل نزدیکی به پایتخت در مسیر گذر مسافران همراه با جاذبه‌های طبیعی و استعدادهای گردشگرپذیر خود شاهد گردشگران زیادی خواهد بود.
وی گفت: آثار گردشگری در شهرستان توریستی باید مشهود باشد و ما به عنوان میزبان، برای پذیرش میهمانان باید آمادگی خدمات‌رسانی را داشته باشیم.
معاون فرماندار نور بر جمع آوری زباله‌ها، نخاله‌های ساختمانی در محور جاده اصلی، زیبایی منطقه و راه‌های مواصلاتی تأکید کرد.

این مسئول با اشاره به شهرداری‌ها افزود: جمع آوری پسماند و زباله‌ها که مربوط به سلامت مردم شهرستان است در اولویت قرار دارد و شرایط میزبانی نیز می‌طلبد که نظافت و پاکسازی خیابان‌ها، معابر، کوچه ها، اماکن عمومی، جداول و… را از ضروریات کارهای خود قراردهیم.

یزدانی تصریح کرد: گردشگر کسی است که بخشی از فرهنگ ما را می‌پذیرد و آن را انتقال می‌دهد.
وی گفت: بهداشت، پاکسازی نیز بخشی از فرهنگ اجتماعی ماست و ما باید این فرهنگ را تقویت کنیم.
معاون فرماندار نوردر پایان تأکید کرد: دهیاران نیز شهرداران روستاها هستند و باید کار شهرداری‌ها را در روستاها انجام دهند.
این جلسه با حضور بخشداران، شهرداران، مسئولان انتظامی، نظامی و اداری شهرستان با ریاست سعید یزدانی در فرمانداری نور تشکیل شد و برنامه‌های لازم در راستای آماده‌سازی شهرستان برای ارائه خدمات شایسته به گردشگران مورد بررسی قرارگرفت.

زمان انتشار: ۲۳ اسفند, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو