زمان انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

قالیباف: صاحبان خانه های استخر و جکوزی دار نیاز به یارانه ندارند

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص تخریب‌هایی که علیه طرح افزایش یارانه‌ها برای دهک‌های پایین انجام می‌شود گفت: افزایش یارانه دهک‌های پایین هم براساس قانون هدفمندی یارانه‌ها است.

سرای نور؛محمد باقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری؛ در خصوص تخریب‌هایی که علیه طرح افزایش یارانه‌ها برای دهک‌های پایین انجام می‌شود، گفت: افزایش یارانه دهک‌های پایین هم براساس قانون هدفمندی یارانه‌ها است و هم قانون و سیاست‌های مجلس هم همین است.

وی افزود: در پرداخت یارانه‌ها اولویت باید با دهک‌هایی باشد که نیاز بیشتری دارند و ما می‌توانیم با اجرای قانون و مصوبات مجلس این کار را انجام دهیم تا دهک‌های کم درآمد و فقیر یارانه بیشتری بگیرند.

کاندیدا دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بخشی از مردم ما فقر مطلق دارند و بخشی دیگر کم‌درآمدند و قانون هم اجازه داده تا یارانه این افراد را بیشتر کنیم.

قالیباف تصریح کرد: ۴۵ هزار تومان برای کسی که در خانه‌اش استخر و جکوزی دارد مبلغ قابل توجهی نیست و این افراد نیازی به یارانه ندارند ولی برای کسی که ماهانه ۲۰۰هزار تومان درآمد دارد ۴۵ هزار تومان مبلغ قابل توجهی است و باید آن را افزایش داد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برخی افراد مانند رئیس مجلس در مقابل این طرح موضع می‌گیرند، گفت: شاید آن‌ها برداشت اشتباهی داشته‌اند و فکر می‌کنند که ما یارانه کسی که استخر و جکوزی دارد را افزایش می‌دهیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو