زمان انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

واکنش های منفی به احتمال انتقال امباپه به رئال

نشریات فرانسوی و مدیران باشگاه موناکو، نسبت به انتقال احتمالی کیلیان امباپه به رئال مادرید واکنش چندان مناسبی نشان ندادند.

سرای نور؛

روز گذشته نشریه مارکا تیتر یک خود را به انتقال تقریبا قطعی امباپه به رئال مادرید در تابستان آتی اختصاص داده بود. به ادعای این منبع معتبر، امباپه، پدیده این روزهای فوتبال جهان و فرانسه، به رئال پاسخ مثبت داده است . انتقال او ۱۰۰ میلیون یورو برای مادریدی ها هزینه خواهد داشت.

 

 

 

 

امروز نشریه اکیپ، چاپ پاریس، در گزارشی ویژه ادعای مارکا را تکذیب کرد و نوشت که امباپه هنوز هیچ تصمیمی برای جدایی از موناکو نگرفته و بزرگان باشگاه به وی توصیه کرده اند یک سال دیگر نیز در موناکو بماند. اکیپ معتقد است که پیوستن امباپه به رئال با توجه به اینکه او تنها ۱۸ سال دارد، بسیار زود است و حتی ممکن است در این تیم به وی بازی هم نرسد.

 

لودویک جولی، مدیر ورزشی موناکو نیز هرگونه جدایی امباپه را تکذیب کرد و گفت که باشگاه تمایل دارد او یک فصل دیگر نیز بماند. به ادعای جولی، خود بازیکن نیز علاقمند به ادامه حضور در موناکو است.

 

این در حالی است که مارکا امروز بار دیگر گزارش داد که امباپه به مدیران موناکو اطلاع داده است که با رئال وارد مذاکره شوند و اینکه باشگاه فرانسوی چاره ای جز فروش وی نخواهد داشت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو