زمان انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

«هزاردستان» شبکه نسیم در شب‌های ماه رمضان

شبکه نسیم در شب‌های ماه مبارک رمضان برنامه‌ «هزاردستان» را تدارک دیده و سعی می‌کند با تولید و پخش این برنامه پاسخگوی نیازهای مخاطبان در این ایام باشد.

سرای نور؛به نقل از روابط عمومی شبکه ، «هزار داستان» عنوان فعلی برای برنامه ای است که با مدت زمان ۶۰ دقیقه، به تهیه کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمد فواد صفاریان برای پخش از شبکه نسیم در ماه مبارک رمضان، روند تولید خود را آغاز کرده است.

این برنامه در پاسخ به نیاز مخاطبان برای شنیدن داستانهای واقعی، نیاز به آگاهی و افزایش دانش مردم نسبت به مسائل مختلف اجتماعی طراحی شده تا با تغییر نگرش مردم نسبت به اتفاقات اجتماعی، آمال، ترس ها و رویاهای بی ریشه ای که به آنها دل بسته اند بتواند تعریف درستی نسبت به موضوعات اجتماعی مختلف به مخاطبان ارائه کند.

«هزار داستان» از دو بخش اصلی شامل بخش مستند و بخش استودیویی تشکیل شده است و شکل متفاوتی از پرداخت به سوژه های اجتماعی را نمایش می دهد که علاوه بر جذابیت موضوع و سوژه، هر شب با میزبانی و اجرای یک چهره سرشناس که نقطه مشترکی با سوژه مطرح شده دارد، تولید می شود.

«هزار داستان» می‌کوشد تا با روبرو کردن مخاطب با انسانهایی که در مواجهه با موقعیت های خاص، دشوار و بعضا غیر قابل باور ایستادگی کرده با امید و تلاش و توکل راه درست زندگی را بازیافته اند، مفهوم جدیدی از نگاه به زندگی را در کنار ساعاتی از سرگرمی در ذهن مخاطب ایجاد کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو