زمان انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

توصیه به طارمی؛ لطفا قاتل باش

مهدی طارمی می‌تواند نقش اعجاب انگیزی برابر الوحده برای صعود سرخپوشان به مرحله بعدی ایفا کند.

سرای نور؛آقای گل سرخپوشان در دیدار برابر الوحده امارات در صورت به ثمر رساندن موقعیت‌ها می‌تواند سهم عمده‌ای در صعود این تیم و فراموشی خاطرات تلخ دیدار با الریان داشته باشد.
مهدی طارمی که تا به اینجا برترین گلزن سه فصل اخیر سرخپوشان بوده و با حرکتی جالب توجه رکوردهای گلزنی این باشگاه را نشانه گرفته، می‌تواند گل‌ سرنوشت ساز سرخپوشان را به نام خود کند و یک روز فوق العاده را پشت سر بگذارد.
خط دفاعی ضعیف الوحده امارات به راحتی می‌تواند این فرصت را در اختیار مهدی طارمی قرار دهد تا هم در کسب عنوان آقای گلی این رقابت‌ها و هم صعود پرسپولیس و بالا بردن شانس کسب عنوان مرد آسیا به خواسته‌های خود دست یابد.

 


طارمی در بازی رفت دو تیم نیز توانست با دو گل سرنوشت بازی را تغییر دهد و سرخپوشان را به یک برد فوق العاده برساند. هرچند او در دیدار برابر الریان با از دست دادن پنالتی این تیم همچنان نوک تیز انتقاد کارشناسان و هواداران این تیم را به سمت خود می‌بیند اما برای دستیابی به هدف خود می‌تواند از جدال برابر شاگردان خاویر آگیره برای خود و تیمش بهشت بسازد.
نکته مثبت این دیدار این است که الوحده نیز برای دستیابی و استفاده از شانس صعود خود به امتیازات این دیدار چشم دوخته و با توجه به برد شگفت انگیز ۵ بر یک در بازی برابر الریان اکنون نیز به دنبال برتری مقابل پرسپولیس خواهد بود تا از کورسوی امیدش استفاده کند. الوحده در حالی به برتری ۵ بر یک مقابل حریف قدرتمند قطری خود دست یافته بود که ابتدا با یک گل در زمین خانگی از الریان عقب افتاده بود اما با اتکا به خط هجومی قدرتمند خود، ضعف دفاعی‌اش را پوشاند. قدرت خط هجومی الوحده یکی از پوئن‌های مثبت آنها بوده که اشتباهات و ضعف دفاعی آن را تحت الشعاع قرار داده است. الوحده برابر پرسپولیس نیز توانست با دو گل از پرسپولیس پیش بیفتد اما این ساختار و خط دفاعی ضعیف در نهایت شکست را در کارنامه آنها ثبت کرد.

 


با این حال، الوحده یک تیم دو شخصیتی است. آنها در خانه تیم قدرتمندی هستند و خارج از امارات ضعیف‌اند. الوحده در دو بازی گذشته‌ی خود ۰-۱ و ۱-۲ مغلوب الهلال و الریان شده بود. تنها یک گل زده – البته آنها در بازی با الهلال یک پنالتی را هدر دادند. اگر به بازیها و آمار بازیهای رودرروی آنها نگاه کنیم متوجه می‌شویم که بازی‌ها در این گروه پایاپای بوده و تیمی که برده تنها مهاجمان حرفه‌ای‌تر و فرصت طلب‌تری داشته است.
فردا روزی است که شانس و حرفه‌ای‌گری حرف اول و آخر را در آن می‌زند و مهدی طارمی نقش آن اول را باید در قالب قاتل سرخپوشان در پیشانی هجومی تیم ایفا کند. گلزنی طارمی می‌تواند نیمی از راه صعود را هموار کند و چاشنی قهرمانی و آقای گلی را شیرین و دلچسب تر کند.
محسن مسلمان و سروش رفیعی به عنوان بازیکنانی که از کوچکترین شانس بزرگترین فرصت گلزنی برای این تیم را شکل می‌دهند می‌توانند نقطه اتکایی بزرگی برای شماره ۹ سرخپوشان در این بازی باشند که طارمی را امیدوار به ثبت گل کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو