زمان انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

کرانچار: تیم ششدانگی را آماده می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از تمدید قرارداد خود گفت: تیمی ششدانگ و تمام عیار را آماده مسابقات لیگ خواهم کرد.

سرای نور؛زلاتکو کرانچار بعد از تمدید قرارداد خود به مدت دو فصل دیگر ، بیان‌ کرد: ابتدا باید نسبت به بازگشتم به اصفهان و توافق اصولی که برای تمدید دو ساله داشتم ابراز رضایت کنم. امیدوارم در ادامه‌ بازی‌های خوبی که تا الان انجام داده‌ایم بتوانیم سپاهان را به روزهای اوجش برسانیم، به شرطی که از همه جوانب تشویق‌ها برسد.

وی در مورد قرارداد و شرایطش برای ماندن در مسابقات، توضیح داد: از روز نخست اعلام کردم  که فضا برای سازش وجود دارد. امروز باشگاه و من از مواضع خودمان عدول کرده‌ایم و به سازشی خوب دست یافته‌ایم. من تنها مسائل مالی خودم را مطرح نکردم، ‌ بلکه پیش شرطی داشتم که در چند پست باید تیم تقویت شود. خوشبختانه باشگاه آنها را پذیرفت و این قرارداد امضا شد.

سرمربی سپاهان همچنین در مورد فهرست بازیکنان و اردوهای تدارکاتی مورد نظرش، بیان‌ کرد:  در این مورد فردا جلسه‌ای را با مدیرعامل باشگاه خواهم داشت و در مورد جزئیات به تفصیل صحبت می‌کنم. لیست نهایی و اردوها را هم فردا اعلام خواهم کرد، چیزی که الان می‌توانم بگویم این است که ما امکانات خوبی داریم تا تیم شش دانگ و تمام عیار را راهی مسابقات کنیم.

کرانچار در پایان در پاسخ به سوالی آیا سپاهان  را به قهرمانی می‌رساند، گفت‌: آن چه پیش‌رو داریم میدان مبارزه بزرگی است تا همه در باشگاه به همراه هواداران دست به دست هم دهیم. من به هواداران این قول را می‌دهم که تمام تلاش خود را برای انجام بازی‌های خوب و کسب نتایج درخور نام سپاهان داشته باشیم. همچنین باید از همراهی هواداران و این  که من را در شش هفته‌ پایانی لیگ تنها نگذاشتند تشکر می‌کنم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو