زمان انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

برانکو ایوانکوویچ:

دیدار با الوحده «بازی تمام بازی‌ها»است/ اشتباه تاوان سنگینی دارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه اسماعیل مطر بازیکن الوحده علی کریمی امارات است، گفت: این بازی «بازی تمام بازی ها» است و کوچکترین اشتباه تاوان سنگین دارد.

به گزارش  سرای نور،برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با الوحده امارات که بعدازظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، گفت: بازی بزرگی در انتظار ماست. دوست دارم اسم این بازی را «بازی تمام بازی ها» بگذارم.

وی افزود: ما پر از خوشبینی هستیم و دوست داریم هوادارانمان را با برد شاد کنیم. ولی می دانیم کار ساده و آسان نیست هم برای ما و هم برای آنها آخر فصل است.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: مطمئنم تماشاگران یک بازی جنگنده و فیزیکی می بینند. امیدواریم هواداران به عنوان یار دوازدهم به کمک ما بیایند چرا که فقط با برد صعود می کنیم. یکی از مشخصات تیم الوحده این است که سه چهار بازیکن خارجی خوب دارند. مهاجم الوحده یعنی آقای تیگالی در ۵ سال اخیر آقای گل لیگ امارات بوده است هم در عربستان و هم در امارات. جوجک هم یک بازیکن بین المللی دیگر است که در الوحده بازی می کند. همینطور اسطوره امارات اسماعیل مطر که به نوعی علی کریمی امارات است هم در این تیم  بازی می کند.

برانکو خاطرنشان کرد: برد می تواند به ما کمک کند که به مرحله بعد برویم؛ برد ما باید با قلبی گرم و ذهنی آسوده باشد.

وی درباره کری خوانی سرمربی الوحده قبل از بازی تاکید کرد: صحبتهای سرمربی الوحده قبل از بازی نرمال است. الوحده با برد مقابل الریان خوشبین است. برای ما و الوحده فقط برد مهم است.

سرمربی پرسپولیس درباره تاثیر بازی الریان – الهلال در صعود سرخپوشان به مرحله بعد خاطرنشان کرد: قبل از هرچیز به بازی خودمان برای برد فکر می کنم ولی به نوعی وابسته به نتیجه بازی الریان و الهلال هستیم. مطمئنم اگر ما ببریم با ۹ امتیاز به مرحله بعد صعود می کنیم؛ نتایج به سود ما خواهد بود.

برانکو درباره آسیب دیدگی بازیکنان این تیم از جمله علیرضا بیرانوند تاکید کرد: بیرانوند از ناحیه آرنج یک مشکل کوچک دارد ولی آنچه که باعث خوشحالی من است این است که انصاری و امیری سالم هستند. با این حال انصاری بعد از بازی با الهلال تمرین نداشته است. عملا او دیروز یک تمرین واقعی انجام داد. وحید امیری هم همینطور. این دو بازیکن آماده هستند. باید دید ترکیب چطور خواهد بود. فقط نریمان جهان یک مشکلی دارد و در بازی قبل به زانویش ضربه خورد و با شدت کمتری تمرین کرده است ولی ایشان هم برای فردا آماده می شود. این بهترین اطلاعاتی است که می توانم بهش ما بدهم.

وی درباره احتمال بازی انتحاری پرسپولیس و خطر آن برای گل خوردن گفت: این لیگ قهرمانان آسیا است و یک سطح بالاتر نسبت به لیگ داخلی. ما در دوحه به الریان باختیم در حالی که تیم بهتری بودیم. دو گل خوردیم در حالی که گلهای دوم و سوم آنها درست نبود. بازی های گذشته تمام شده است. در تهران الریان چهار شانس داشت ولی ما ۱۶ فرصت و اگر پنالتی رامی زدیم اتفاق بازی الریان – الوحده اتفاق می افتاد. آن بازی را تماشا کردیم. الریان در آن مسابقه (دیدار با الوحده) چند شانس خوب را از دست داد. اینها مهم نیست. هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد. در لیگ قهرمانان آسیا هر اشتباه کوچک تاوان سنگینی دارد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه این تیم با حضور انبوه تماشاگرانش دچار مشکل می شوند، تاکید کرد: قبول ندارم وقتی تماشاگران انبوه می آیند، ما ضعیف کار می کنیم. انتظار حضور هواداران را داریم ولی تابحال نشان داده ایم که هیچ تیمی بهتر از ما نبوده است. همینطور بازی با الهلال عربستان. طبیعی است که اواخر فصل است و بازیکنان هم خسته هستند.

برانکو افزود: نوع بازی های ما طوری است که در آن ضد حمله زیاد ایجاد می شود چون تهاجمی بازی می کنیم. ولی قبول ندارم فقط روی ضد حمله گل می خوریم. از الهلال روی کرنر و مقابل الریان روی دو کاشته گل خوردیم. الگوی کار ما باید بازی با الهلال عربستان باشد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها: , ,
زمان انتشار: ۱۷ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو