زمان انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

گزارش زنده؛ پرسپولیس ۳ – الوحده امارات ۲

علیرضا بیرانوند عکس العمل مناسبی روی فرصت دوم الوحده نیز نداشت تا ضربه سر سباستین به راحتی به گل دوم حریف اماراتی تبدیل شود.

سرای نور؛

ذوب آهن اصفهان برای صعود به مرحله ی یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان باید در ورزشگاه خانگی تیم الغرافه قطر به مصاف الاهلی عربستان برود و برای حضور در جمع ۱۶ تیم نهایی مسابقات نیاز به برد دارد. شاگردان حسینی در این دیدار باید برابر حریفی قرار بگیرند که لیگ عربستان را با رتبه ی دوم به پایان رساند و در دیدار رفت نیز موفق به شکست ذوب آهن شد. با گزارش زنده این بازی با ورزش سه همراه باشید:

 

روز ششم لیگ قهرمانان آسیا / ساعت ۲۰:۱۰
ورزشگاه خانگی الغرافه/ تماشاگر:
تیم داوری: ریوجی ساتو، تورو ساگارا، هیروشی یامائوچی، محمدحسن محمد عرفه

 

 

ترکیب الاهلی:

 
یاسر المسلم، ولید بکشان، سلمان مواشر، تایسیر ال جاسم، یوناس فتفازیدیس، محمد عبدالشافی، مهند اصیری، عقیل الصحابی، سعید الموالد، عبدالفتاح اصیری و سعد عبدالامیر

مربی: کریسیتین گروس

 

 

ترکیب ذوب آهن:

 
محمد رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، وحید محمدزاده، مهران درخشان مهر، محمدرضا حسینی، مهدی رجب زاده، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر، مرتضی تبریزی و جری بنگستون

مربی: مجتی حسینی

 

 

دقایق حساس

 

 

دقیقه ۴: جری بنگستون در ابتدای بازی در موقعیت تک به تک توپ را به بیرون زد تا ذوبی ها موقعیت خوبی را از دست بدهند.

دقیقه ۹: عبدالفتاح اصیری بعد از یک و دو با بازیکنان الاهلی در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه ی این بازیکن را رشید مظاهری برگرداند و در ادامه نیز مدافعان ذوب آهن توپ را برگرداندند.
دقیقه ۱۲: پاس کات بک اسماعیلی فر پشت محوطه جریمه به حسینی رسید اما ضربه ی دقیق این بازیکن را دروازه بان الاهلی به خوبی مهار کرد.

دقیقه ۲۷: سانتر بازیکنان ذوب آهن روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر نژاد مهدی همراه شد اما دروازه بان الاهلی با یک واکنش خوب توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۲۹: پاس رو به عقب مهدی پور باعث شد تا مهند اصیری در یک موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما مظاهری اجازه ی باز شدن دروازه را نداد و در برگشت نیز بازیکنان ذوب آهن توپ را از روی خط دروازه برگرداندند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو