زمان انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ -

کاشت ۱۷۶اصله درخت به یاد شهدای سواد آموزی کشوردر شهرستان نور

176اصله درخت به یاد شهدای سواد آموزی کشور با حضور معاون مدیرکل آموزش وپرورش و مسئولان شهرستانی دردبیرستان دخترانه نمونه دولتی شیخ فضل الله نوری شهرستان نور کاشته شد.

 

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ ۱۷۶ اصله درخت به یاد شهدای سواد آموزی کشور با حضور معاون مدیرکل آموزش و پرورش، امام جمعه شهرستان، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولان شهرستانی دردبیرستان دخترانه نمونه دولتی شیخ فضل الله نوری شهرستان نور کاشته شد.
داود تقی‌نیا در بخشی از این برنامه گفت: کاشت هر اصله درخت احیاء حیات است و بستر حیات را فضای سبز فراهم می‌کند.
وی: درخت همچون انسان موجود زنده‌ای است که نیاز به ادامه حیات دارد و باید در حفظ و نگهداری آن کوشا بود.

معاون سواد آموزی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در ادامه با بیان اینکه امیدوارم همه با توجه به اهمیت حیات طبیعی در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند ، خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال‌های آتی شاهد توسعه فضای سبز و توجه بیشتر مردم و مسئولان به این امر مهم باشیم.
این مسئول تصریح کرد: از ۱۷۶شهید سواد آموز کشور ۶ تا از این عزیزان از استان مازندران می‌باشند.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین امیری ارجمند با ذکر اهمیت کاشت درخت در دین مبین اسلام افزود: درخت شجره طیبه و نماد استقامت، ایثار و راست قامتی است و همه نسلها ازاین منابع و موهبت الهی سهم دارند.
وی درخت را منشاء خیر و برکت فراوانی برای بشردانست و گفت: فرهنگ سازی و مشارکت مردم و تشکلها در توسعه منابع طبیعی و کاشت درخت ضروری است.
امام جمعه نور گفت: شهدا در راه دین خدا و اسلام و برای حفظ میهن از جان و هستی خود گذشتند و درخت تنومند انقلاب را با خون خود آبیاری کردند.
احمد گرجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور اظهار داشت: برای نخستین بار به یاد ۱۷۶ شهید حوزه سوادآموزی در ۴۴۰ شهرستان کشور از جمله شهرستان نور برنامه درختکاری اجرا می‌شود.
وی افزود: این برنامه با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عزیز و ترویج فرهنگ درختکاری و حفظ طبیعت و در قالب اردوی درختکاری انجام شد.

52698732214

زمان انتشار: ۲۴ اسفند, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو