زمان انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

پرسپولیس علیه دستورالعمل سازمان لیگ

با وجود این که سازمان لیگ برای باشگاه های بدهکار و دارای پرونده در مجامع بین المللی دستورالعمل منع خرید خارجی صادر کرده بود اما پرسپولیسی ها با منشا نیجریه ای قرارداد بستند.

سرای نور؛

با انتشار تصور مهاجم نیجریه ای پیکان در کنار سرپرست باشگاه پرسپولیس و قرارداد امضا شده باید حضور گادوین منشا را در جمع شاگردان برانو ایوانکوویچ در فصل آتی قطعی دانست. انتقالی که با وجود منع باشگاه های بدهکار و دارای پرونده بین المللی از خرید بازیکن خارجی انجام شد تا به سوژه روز فوتبال ایران تبدیل شود.
اما این که چرا پرسپولیسی ها با وجود اطلاع از تصمیم سازمان لیگ تصمیم به چنین خریدی گرفتند می توانست سوژه جالبی باشد چون روسای سازمان لیگ در این مدت بارها تاکید کردند این بار زیر بار چنین انتقال هایی نخواهند رفت. علی اکبر طاهری در تایید اقدام باشگاه پرسپولیس گفت:« بخشنامه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال  به جا نبود و باید راهکار دیگری ایجاد می‌کردند. البته شاید نیت این کار، خوب بود و آنها می‌خواستند از صدور رای فیفا علیه ایرانی‌ها جلوگیری کنند، اما هیچ باشگاهی در هیچ دوره‌ای نمی‌آید که پرونده‌ای در کمیته انضباطی فیفا نداشته باشد. ما می‌خواهیم به مراحل بالاتر در آسیا برویم و باید تیم‌مان را تقویت کنیم. اگر این‌طور دست‌وپای ما بسته باشد، نمی‌توانیم نتایج مورد نظرمان را به دست بیاوریم. امیدوارم دوستان در فدراسیون فوتبال به نوع دیگری به این مساله ورود کنند تا دست‌وپای باشگاه‌ها بسته نشود».
سرپرست باشگاه پرسپولیس با تایید این که با مهاجم نیجریه ای تفاهم نامه امضا شده و او بازیکن این تیم خواهد بود، افزود:« با توجه به برنامه‌ریزی که از قبل با سرمربی تیم داشتیم، شرایط خود و بازیکنان مدنظر را بررسی کردیم و آنها را زیر نظر گرفتیم. ما چند بازیکن را زیر نظر داشتیم که یکی از آنها گادوین منشا بود. بر همین اساس، مذاکراتی را با این بازیکن و مدیر برنامه‌ او انجام دادیم و زمانی که نهایی کردیم، به اطلاع عزیزان رساندیم. البته گفتم که بخشنامه‌ فدراسیون و سازمان لیگ صادر شده اما بنا داریم با حضور آقای تاج و کمک وزارت ورزش و جوانان، مشکلات بر سر راه ثبت قرارداد این بازیکن را حل کنیم».
با توجه به این که پرسپولیس به عنوان یکی از باشگاه های بدهکار و دارای پرونده های انضباطی بین المللی این گونه علیه بخشنامه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال طغیان و اولین خرید خارجی خود را انجام داد قطعا در ادامه بازار تابستانی شاهد ورود سایر باشگاه های بدهکار به حذب بازیکن خارجی نیز خواهیم بود که باید منتظر ماند و دید واکنش فدراسیون و سازمان لیگ به این اتفاق چه خواهد بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو