زمان انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

۵۰ میلیارد بودجه تا سال

به گزارش خبرنگار سرای نور،همایش گرامیداشت روز معلم در مجتمع آموزشی- رفاهی بانک ملت با حضور نماینده نور و محمودآباد در خانه ملت، شهردار ایزدشهر، رئیس آموزش و پرورش شهرستان نور و معلمان به میزبانی شهرداری ایزدشهر برپا شد.

حسن یحیی‌پور در این همایش با تبریک و گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: تعلیم دهندگان علوم و آموزگاران ارجمند جامعه، همانند مجاهد در راه خدا هستند؛ زیرا در راه پرورش شاگردان، از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

وی گفت: معلم، معمار قلب‌هاست و بذر نور در دل ها می‌افشاند و قدردانی و تجلیل از معلم، قدردانی از باغبانی است که هر صبح، سبدی از صمیمیت با خود به کلاس می‌برد و با انگشتان مهربان خویش، بر شاخه قلب‌ها فردا را پیوند می‌زند.

شهردار ایزدشهر تصریح کرد: شاگردان به خاطر نفوذ روحی و معنوی معلم، تأثیرات شگرفی از او می‌گیرند که گاهی سرنوشت ملتی را تغییر میدهند و بیشتر انسان‌های موفق، کامیابی خود را مدیون معلمان خود می‌دانند.

این مسئول با اشاره به درآمد ۱۵ میلیاردی شهرداری ایزدشهر از زمان تأسیس تا آذر ۹۳ خاطرنشان کرد: شهرداری ایزدشهر را در آذر ۹۳ با ۴ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتم و تاکنون توانستم ۵۰ میلیارد تومان بودجه همراه با حدود ۱۵ میلیارد تومان اسناد دریافتی و ۲۰ میلیارد املاک برای شهرداری محقق کنم و با کمک نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت و فرماندار نور توانستیم مجوز پت هوایی و اورژانس ۱۱۵ را نیز دریافت کنیم.

شهردار ایزدشهر با مژده به معلمان ایزدشهر افزود: تنظیم لایحه تخفیف ویژه برای معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در شهرداری ایزدشهر را در نظر دارم که اگر اتفاق بیفتد، این تفاوت احساس می‌شود.

علی اسماعیلی در خانه ملت در این مراسم با تکریم مقام معلمان اظهار کرد:تجلیل معلم، سپاس از انسانی است که هدف و غایت آفرینش را تأمین و سلامت امانت‌هایی را که به دستش سپرده اند، تضمین می کند. نخستین و اساسی ترین نشانه معلم نمونه، برخورداری او از سوز و گداز «انسان سازی» است.

وی با اشاره به اینکه معلمان به جای مدیریت باید رهبر باشند، تصریح کرد:: رهبر در دل و جان دانش آموز و دانشجو جادارد و نکته دوم ایجاد انگیزه در دانش آموزان است و برای این که فرهنگیان بتوانند استعدادهای بالقوه دانش آموزان را باالفعل در بیاورند و با انگیزه کار کنند باید تکریم شوند و نباید دغدغه معیشتی داشته باشند و سومین نکته ارتباط با دانش آموز و دانشجو است که وظیفه هدایت‌گری معلمان است و این کار نیاز به مهارت فنی و افراد نخبه در آموزش و پرورش دارد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت با اشاره به اینکه مجلس، دولت و مسئولان باید آموزش و پرورش را در الویت قرار دهند، افزود: مجلس ۳هزار میلیارد تومان علاوه بر پیشنهاد دولت در بخش آموزش و پرورش اضافه کرده است.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو