زمان انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ -

فرماندار نور:

امیدواریم میزبان شایسته‌ای برای هموطنان در شهرستان نور باشیم

فرماندار نور گفت: امیدواریم میزبان شایسته‌ای برای هموطنان در شهرستان نور باشیم.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ هادی خنجری در حاشیه بازدید از مراکز ستاد اجرایی سفر شهرستان نور اظهار کرد: ۷ هتل و هتل آپارتمان با مجموعه ظرفیت یک‌هزار و ۷۰۰ تخت آماده پذیرایی مسافران نوروزی در این شهرستان است.
وی تصریح کرد: ۲۰ مدرسه با ۱۴۸ کلاس در شهرستان نور با امکانات اولیه برای اسکان و خدمات رسانی به مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی مهیا شده است.
فرماندار نور افزود: جمعیت هلال احمر نور با راه اندازی ۴ پست امداد و نجات ثابت و سیار در شهرستان و یک ایستگاه طرح ملی ایمنی و سلامت در رویان آماده خدمات‌دهی به مسافران نوروزی است. DSC00341
این مسئول نیز همچنین از برپایی ایستگاه طرح ملی ایمنی و سلامت همراه با نخستین روز بهار در شهر چمستان خبر داد.
هادی خنجری خاطر نشان کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت با استقرار یک تیم بازرسی آماده رسیدگی به شکایات مردمی است.
وی گفت: بیمارستان، اورژانس ۱۱۵، اداره بهداشت و ۳۰ نانوایی نیز برای خدمات‌دهی به مسافران در ایام نوروز آمادگی کامل دارند.

DSC00327
فرماندار نور همراه با معاون فرماندار، رئیس هلال احمر، شهرداررویان و… از طرح ملی ایمنی و سلامت هلال احمر، ستاد نوروزی شهرداری رویان، بخش و شهر چمستان، کمربندی نور- رویان و… نیز بازدید کردند.

DSC00334
این مسئول در پایان تصریح کرد: دستگاه های اجرایی و خدمات‌رسانی شهرستان نور با توجه به موقعیت گردشگری آماده ارائه خدمات به مسافران می‌باشند و امیدواریم میزبان شایسته‌ای برای هموطنان و مسافران در شهرستان باشیم.

 

DSC00315DSC00329

زمان انتشار: ۲۹ اسفند, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو