زمان انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

ذوب‌آهن امشب آسیایی می‌شود؟

با تعیین چهره قهرمان جام حذفی در واپسین ساعات امشب بالاخره مشخص می‌شود که جایگاه چهارمی لیگ که تیم‌های اصفهانی در هفته‌های پایانی فصل رقابت نزدیکی برای تصاحب آن داشتند ارزش آسیایی دارد یا نه.

سرای نور؛

ذوب‌آهن و سپاهان در مقطع پایانی فصل و پس از آنکه از رسیدن به سه رتبه اول جدول تقریباً ناامید شدند هدف در دسترس‌تری را برای خود تعریف نمودند که عبارت بود از تصاحب جایگاه چهارمی لیگ.

 

رقابت تیم‌های اصفهانی به ویژه در پنج هفته پایانی لیگ شانزدهم به اوج رسید و تا اتمام مسابقات به شکلی فشرده و میلی‌متری ادامه یافت و در نهایت به سود ذوب‌آهن تمام شد.

 

این جایگاه چهارمی اما تنها به شرط قهرمانی تراکتورسازی رده سومی اعتبار آسیایی دارد و سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان فصل بعد را نصیب سبزپوشان اصفهانی خواهد کرد. اما اگر نفت قهرمان جام حذفی شود پس از سپاهان رؤیاهای آسیایی ذوب‌آهن هم بر باد خواهد رفت زیرا در این صورت سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان نصیب زردپوشان تهرانی خواهد شد و تراکتورسازی با همان سهمیه‌ای که از طریق سومی در لیگ به دست آورده است باید به پلی‌آف برود. به عبارت دیگر، قرمزهای تبریز اگر سهمیه مستقیم آسیایی را با قهرمانی در جام حذفی نگیرند دیگر سهمیه اضافه‌ای نخواهد داشت که به تیم چهارم برسد.

 

با برگزاری دیدار پایانی جام حذفی در واپسین ساعات امشب به همه این اما و اگرها پاسخ داده می‌شود و با تعیین چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۸ بالاخره مشخص می‌شود که رتبه چهارمی لیگ شانزدهم اعتبار آسیایی دارد یا نه.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو