زمان انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

عزیزی: امیدوارم دربی سرخابی را در آسیا ببینیم

سرمربی سابق سیاه جامگان و چهره محبوب فوتبال ایران هر گونه حضور در برنامه های حمایتی از کاندیداها را تکذیب کرد.

سرای نور؛

خداداد عزیزی سرمربی سابق سیاه جامگان که بعد از کنار رفتن از نیمکت این تیم مشهدی کمتر در اظهار دیده شد این روزها بار دیگر نامش به خاطر قرار گرفتن در لیست حمایتی از کاندیداهای ریاست جمهوری بر سر زبان ها افتاده بود. اتفاقی که خود از آن ابراز بی اطلاعی و هر گونه حمایت از فرد خاص را تکذیب می کند.

 
استراحت می کنم و فوتبال می بینم
در حال استراحت هستم و ترجیح می دهم از متن فوتبال دور باشم و بیشتر در حاشیه باشم. این روزها بیشتر فوتبال را تماشا می کنم تا بخواهم اخبارش را پیگیری کنم آن هم تنها فوتبال های روز اروپا را تماشا می کنم.

 
امیدوارم استقلال و پرسپولیس به نیمه نهایی برسند
از صعود پرسپولیس و استقلال خیلی خوشحال شدم چون بارها گفتم و باز هم می گویم هر وقت این دو تیم پرطرفدار آماده و سرحال بودند فوتبال ملی ایران اوج گرفته است که نتیجه اش را هم ما دیدیم. امیدوارم حالا که هر دو تیم به مرحله حذفی رسیدند شاهد ادامه روند بردهای آنها در مقابل حریفان قطری و اماراتی باشیم تا شاهد دربی آسیایی این دو تیم در نیمه نهایی یا یک چهارم نهایی باشیم.

 
از هیچ کاندیدایی حمایت نکردم
همه خداداد عزیزی را می شناسند و می دانند اگر بخواهم کاری یا حمایتی از کسی انجام بدهم خودم اعلام می کنم. در روزها و هفته های گذشته تماس های زیادی گرفته شد و از من خواستند که از کاندیدای خاصی حمایت کنم اما من به هیچ عنوان وارد این گونه فضاها و بازی ها نمی شوم. من فعالیت سیاسی نمی کنم چون واقعا خوشم نمی آید وارد این گونه فضاها بشوم.اگر نام خداداد عزیزی به عنوان حامی فردی منتشر شده شدیدا آن را تکذیب می کنم چون خداداد عزیزی تا کنون از هیچ کاندیدای حمایت نکرده است.

 
مردم بهترین انتخاب را انجام می دهند
خوشحالم می بینم مردم کشورم به سطحی از فهم و دانش رسیدند که می دانند کاندیدای اصلح چه کسی است پس نیاز نیست که من خداداد عزیزی و امثال من بخواهیم برای کسی خط مشی درست کنیم. خود مردم بهترین فرد را می شناسند و قطعا بهترین انتخاب ممکن را برای ایران اسلامی در سال های آتی انجام خواهند داد.

 
از ماندن سیاه جامگان خوشحالم
راجع به سیاه جامگان ترجیح می دهم حرفی نزنم و تنها خوشحالی ام را درست مثل تمام مشهدی ها از ماندن این تیم دوست داشتنی در لیگ برتر نشان دهم و امیدوارم که این باشگاه و طرفداران آن به جایگاه واقعی خود برسند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو