زمان انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

پیش بازی منچستریونایتد – سلتاویگو

دو تیم منچستریونایتد و سلتاویگو، امشب در ورزشگاه الدترافورد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سرای نور؛

یونایتد در بازی رفت با پیروزی ۱-۰ مقابل حریف با تک گل راشفورد، راه صعودش به فینال را هموار کرده است و حالا در خانه میزبان سلتا خواهد بود. برای یونایتد، قهرمانی در این رقابت ها از اهمیت دوچندانی برخوردار است. شاگردان مورینیو در لیگ برتر عملا شانسی برای کسب سهمیه نخواهند داشت و برای صعود به چمپیونزلیگ، باید در این رقابت ها به قهرمانی دست پیدا کنند.  به همین علت بود که آقای خاص مقابل آرسنال از تیم دوم استفاده کرد و امروز با تمام قوا در میدان ظاهر خواهد شد.

در دیگر سو، سلتا آمار خوبی در جبران نتایج در لیگ‌های اروپایی دارد. آنها از پنج باری که در دیدار رفت رقابت های اروپایی شکست خورده اند، ۲ بار موفق به صعود شده اند که صعودشان مقابل شاختار نیز شامل این آمار می‌شود. با این حال سلتا در ۴ بازی اخیرش مقابل تیم‌های انگلیسی بازنده بوده و آخرین پیروزی آنها به تقابل با استون ویلا در سال ۲۰۰۰ بازمی‌گردد.

این اولین حضور سلتا در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا است. آنها ۳ بار در مرحله یک چهارم حذف شده بودند و هیچگاه موفق به صعود به این مرحله نشده بودند. در دیگر سو یونایتد در تمام ۱۸ بازی اروپایی که در دیدار رفت موفق به کسب پیروزی شده، در پایان صعود کرده است. ۵ بازی شکست ناپذیری سلتا در بازی رفت با شکست مقابل یونایتد به پایان رسید و در سوی دیگر، یونایتد در ۹ بازی اخیر اروپایی اش شکست ناپذیر بوده است.(۷ پیروزی و ۲ تساوی)

مروان فلینی که در بازی های داخلی محروم است، در این رقابت ها قادر به همراهی تیمش خواهد بود و والنسیا که به علت مصدومیت در دیدار مقابل آرسنال غایب بود، با تیم تمرین کرده و احتمالا می‌تواند یارانش را همراهی کند. زلاتان که مدت ها از میادین به دور خواهد بود و مارکوس روخو، لوک شاو، فوسو منسا و اشلی یانگ به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

در دیگر سو، پابلو هرناندس معروف به توکو، قادر به همراهی تیمش خواهد بود که این بهترین خبر برای ادواردو بریزو، سرمربی سلتا است.

ترکیب احتمالی:

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو