زمان انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

زمین‌لرزه ۵ ریشتری ‌بیله‌سوار و پارس‌آباد را لرزاند

زمین لرزه‌ای به قدرت ۵ ریشتر در عمق ۹ کیلومتری زمین شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار را به شدت لرزاند.

سرای نور؛زمین لرزه‌ای به قدرت ۵ ریشتر در عمق ۹ کیلومتری زمین و عرض ۳۹٫۷۹۳ جغرافیای و طول۴۸٫۵۴۳ جغرافیایی شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار را به شدت لرزاند.

همزمان با وقوع این زمین لرزه اهالی این مناطق سراسیمه به بیرون از خانه‌های خود رفته و در خیابان‌‌ها منتظر آرام شدن فضا و رفع پس‌لرزه‌های احتمالی آن شدند و هنوز از بیم این حادثه توان رفتن به منازل خود را ندارند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل با اشاره به وقوع این زمین‌لرزه در شمال استان اردبیل اظهار کرد: محل وقوع این زمین‌لرزه منطقه ساعتلی آذربایجان حوالی بیله سوار که در ساعت ۷:۴۵ دقیقه صبح امروز رخ داده است.

مسعود امامی یگانه بیان کرد: تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی این زمین‌لرزه در استان اردبیل دریافت نشده و در حال بررسی و ارزیابی خسارات و تلفات احتمالی این زمین‌لرزه در شهرستان‌های شمالی استان هستیم که در این زمینه اطلاع‌رسانی‌ها انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پارس‌آباد کانون این زمین لرزه را مرزهای جمهوری آذربایجان دانست و گفت: این زمین لرزه که قدرت آن ۵ ریشتر بوده کانون آن جمهوری آذربایجان بوده است.

اکبر صمدی افزود: تا این لحظه گزارشی از خسارات و تلفاتی از این حادثه در شهرستان پارس‌آباد گزارش نشده  است.

فرماندار پارس‌آباد از آرامش کامل در این شهرستان و نیز آمادگی نیروهای زیرپوشش مدیریت بحران خبر داد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو