زمان انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

منچستریونایتد ۱-۱ سلتاویگو: مروان در نقش زلاتان!

منچستریونایتد در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل سلتاویگو به تساوی 1-1 رضایت داد اما با برتری 2-1 در مجموع دو دیدار، راهی دیدار نهایی شد.

سرای نور؛

شاگردان ژوزه مورینیو در این دیدار شب سختی را مقابل سلتا سپری کردند اما در نهایت به لطف گلی که مروان فلینی در نیمه اول به ثمر رساند، توانستند جواز حضور در فینال را به دست بیاورند.

سلتاویگو بازی را بهتر آغاز کرد و و یاگو آسپاس می توانست در همان دقایق ابتدایی دروازه منچستریونایتد را باز کند اما واکنش عالی سرخیو رومرو، دروازه میزبان را بسته نگه داشت.

در ادامه بازی متعادل تر شد و یونایتدها اولین موقعیت جدی شان را در دقیقه ۱۱ ایجاد کردند اما همکاری پل پوگبا و مارکوس راشفورد را مدافعان سلتا خنثی کردند.

بازی به همین شکل ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۱۷، منچستریونایتد به گل رسید. روی ارسال عالی و هوشمندانه  مارکوس راشفورد بود که مروان فلینی با ضربه سر کار را تمام کرد.

حملات یونایتدها بعد از این گل هم ادامه داشت و بازیکنان این تیم دو موقعیت خطرناک دیگر هم روی دروازه حریف ایجاد کردند اما ضربات لینگارد و راشفورد راهی به چهارچوب دروازه حریف نداشت.

در دقایق پایانی نیمه اول بار دیگر بازی متعادل شد و بازیکنان سلتا می توانستند در دقیقه ۴۲ به گل برسند اما اما ضربه سر واس روی ارسال سیستو، به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

دو تیم نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

در ادامه ضرباهنگ بازی کمی افت کرد اما هرچه به دقایق پایانی نزدیک تر می شدیم، حملات سلتا شدت بیشتری می گرفت و بازیکنان این تیم موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف ایجاد می کردند تا اینکه در دقیقه ۸۵، سلتا به گل تساوی رسید.

روی ارسال خوب باتومبو به محوطه جریمه یونایتد، این فاکوندو رونکالیا بود که با یک ضربه سر دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

سه دقیقه بعد درگیری اریک بایی و رونکالیا در میانه زمین باعث شد تا داور به هر دو بازیکن کارت قرمز نشان بدهد.

 

در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با همان نتیجه ۱-۱ به پایان رسید تا منچستریونایتد مسافر استکهلم شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو