زمان انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

افول و صعود سجاد از خرمشهر تا خرمشهر

مهاجم نفت تهران با به ثمر رساندن گل قهرمانی نفت روز های تلخ خود را به پایان رساند.

سرای نور؛

سجاد شهباززاده دقیقه ۸۸ دیدار با تراکتورسازی آخرین گل فصل فوتبال ایران را وارد دروازه ی تراکتورسازی کرد تا پایان یک سال سخت برای سجاد، شیرین باشد.
شهباززاده فصل گذشته با استقلال در این ورزشگاه حاضر شد اما در ترکیب آبی ها حضور نداشت. شماره ۱۰ استقلال در لیگ پانزدهم، به دلیل محرومیت بازی با ذوب آهن را از جایگاه ویژه تماشا کرد تا بهترین گلزن استقلال در جام حذفی تنها نظاره گر این دیدار باشد. شهباززاده پس از این بازی در حالیکه با استقلال قرارداد داشت از این تیم جدا شد و یک نیم فصل سخت را در فوتبال ترکیه سپری کرد. پس از این نیم فصل شهباززاده تصمیم به بازگشت به فوتبال ایران گرفت اما اتفاقات برای او به بد ترین شکل رقم خورد.
محرومیت استقلال از نقل و انتقالات او را به تبریز فرستاد اما تراکتورسازی نیز از نقل و انتقالات محروم شد تا سجاد شهباززاده زیر نظر علی دایی نیم فصل دوم لیگ شانزدهم را در نفت تهران سپری کند.
سجاد در نفت تهران با مشکلات عدیده این تیم نتوانست نمایش درخشان خود با پیراهن استقلال و سایپا را تکرار کند اما کمتر از ۲ دقیقه تا پایان فصل، شهباززاده گل قهرمانی نفت تهران را به ثمر رساند تا روزهای سخت این بازیکن در ورزشگاهی به اتمام برسد که از آن شروع شده بود. شهباززاده که در دو فصل گذشته مدعی حضور در ترکیب تیم ملی بود و در چند مرحله نیز به اردوی تیم کی روش دعوت شده بود، در این مدت فشارهای زیادی را تحمل کرد اما در نهایت در بهترین زمان ممکن ارزش های خود را نشان داد تا حالا منصوریان با آغوش باز از یک تمام کننده ی قهار برای حضور در استقلال با پیراهن شماره ۱۰ استقبال کند.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو