زمان انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۵ -

معاون سیاسی سپاه

راه مبارزه با فشار،اقتصاد مقاوم است/دولتمردان مخاطب اصلی پیام سال

سردار «سنایی راد» بابیان اینکه مخاطب اصلی پیام سال ۹۵، دولتمردان هستند گفت: می توان به راحتی با استفاده از منابع داخلی مشکلات را حل کرد و راه مبارزه با ابزار فشار، اقتصاد مقاوم است.

 

به گزارش سرای نور؛ سردار رسول سنایی راد، با اشاره به نامگذاری سال ۹۵ توسط مقام معظم رهبری به عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، اظهار داشت: در پیام سال حضرت آقا معمولا مهمترین و راهبردی ترین مسائل کشور مورد توجه و عنایت قرار می گیرد.

وی افزود: پیام امسال معطوف به یکی از مسائل راهبردی نظام و انقلاب یعنی مسائل اقتصادی است؛ آمارها و واقعیت های ملموس این مسئله را می رساند که در شرایطی قرار داریم که رکود و تورم وجود دارد و یکی از دلایل بکارگیری تحریم توسط دشمنان آسیب پذیری در زمینه اقتصادی است.

سنایی راد با بیان اینکه حضرت آقا چندین سال است که به اقتصاد مقاومتی عنایت دارند، تصریح کرد: در این سالها متاسفانه کمتر شاهد اقدام و عمل بوده ایم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه تاکید امسال حضرت آقا بر اقدام و عمل است، گفت: این انتظار وجود دارد که از طرف دولتمردان و مردم شاهد اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی باشیم.

وی افزود: دولتمردان نیز بر ضرورت اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و در کلام هیچ گونه مخالفتی وجود ندارد، اما در عرصه عمل این اتفاق نیفتاده است. باید یک اراده ملی شکل بگیرد و شرایط اقدام و عمل مهیا شود.

سنایی راد با بیان اینکه تنها نباید از مردم توقع داشت، گفت: نهادهای مختلف و دستگاه های مختلف می توانند در این زمینه نقش ایفا کنند. می توان به راحتی با استفاده از منابع داخلی مشکلات را حل کرد و راه مبارزه با ابزار فشار، اقتصاد مقاوم است.

معاون سیاسی سپاه بیان کرد: اگر ضعف اقتصادی نداشته باشیم نفوذ اقتصادی تحقق پیدا نخواهد کرد. به نظر می رسد مخاطب اصلی این پیام، دولتمردان هستند اما این به معنای آن نیست که دیگران مخاطب این پیام نیستند؛ همه باید تلاش کنند تا این تدبیر راهبردی تحقق یابد و کشور از این مرحله عبور کند.

وی در پایان اظهار داشت: در قبل و پس از برجام، دشمن از تحریم استفاده کرده و می کند و دلیل آن این است که نتوانسته از ابزار سخت علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده کند. امیدوارم با تحقق اقتصاد مقاومتی، شرایط پیشرفت کشور مهیا شود.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو