زمان انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۵ -

رئیس هلال احمر شهرستان نور:

طرح ملی ‌۲۴ ساعته ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در میدان الغدیر رویان

رئیس هلال احمر شهرستان نور گفت: طرح ملی ‌24 ساعته ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در میدان الغدیر رویان آماده پاسخ گویی به مسافران نوروزی در منطقه است.

 

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ بابک خیابانی در گفت‌وگو با خبرنگار سرای نور اظهارکرد: جمعیت هلال احمر شهرستان نور با ۲ پایگاه ثابت امداد و نجات در تصادفات جاده‌ای، ۲ پست سیار امداد و نجات در تصادفات جاده‌ای و ۲ پست طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی و تیم دوچرخه سواران سحاب آماده خدمات دهی به مسافرین است.
وی تصریح کرد: ۲ پایگاه امداد و نجات در تصادفات جاده‌ای ثابت در جنب پارک جنگلی نور و بلده تمام تصادفات جاده‌ای و حوادث کوهستانی را پوشش می‌دهند.
رئیس هلال احمر شهرستان نور گفت: پست امداد و نجات سیار با ۲ موتور سوار و یک آمبولانس آماده خدمات رسانی به گردشگران است.

DSC00314

 

این مسئول افزود: پست موتور سواران بین پایگاه‌ها در شهرستان تردد می‌کنند و با توجه به ترافیک می‌توانند کمک مؤثری در امر امداد و نجات جاده‌ای باشند. همچنین پست آمبولانس سیار نیز محور مواصلاتی چمستان را پوشش خواهد داد.

DSC00305

بابک خیابانی با اشاره به طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی گفت: این طرح ملی به راهنمایی مسافران نوروزی با ارائه بروشور و سی دی‌های مختلف برای مسافران و گردشگران، خیمه معرفت با استقرار روحانی وهمکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور برای پاسخ گویی به مسائل شرعی، فضای دوستدار کودک همراه با ایستگاه نقاشی و وسایل بازی و سرگرمی برای کودکان با همکاری مهد ابتکار در نظر گرفته شده است. همچنین در این پایگاه تست قندخون و فشارخون نیز انجام می‌شود.

DSC00337

 

DSC00346DSC00340
وی افزود: طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در شهرستان نور با ۲ پایگاه با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر رویان و چمستان به اجرا درآمد.
رئیس هلال احمر نور خاطر نشان کرد: ۳ طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در استان مازندران در ۲۴ ساعته فعال است که یکی از این طرح‌ها در میدان الغدیر رویان می‌باشد و طرح ملی ایمنی سلامت چمستان ۱۲ ساعته آماده به پاسخ گویی به مسافران نوروزی در منطقه است.
این مسئول با اشاره به کمپین “نه به تصادفات جاده ای ” افزود: کسانی که در این کمپین شرکت می‌کنند نکات ایمنی مانند سرعت مجاز، عدم سبقت غیر مجاز، بستن کمربند ایمنی، عدم استفاده از تلفن همراه دررانندگی و استراحت هنگام خستگی و خواب آلودگی در رانندگی و مسافرت را مد نظر قرار می‌دهند و شعار ” بی گدار به جاده نزنیم، ظریف برانیم ” را اجرا می‌کنند.

DSC00361DSC00366DSC00359

زمان انتشار: ۲ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو