زمان انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

انریکه: قهرمان شویم، باید جشن بزرگی بگیریم

بارسلونا دو بازی تا پایان لالیگا پیش رو دارد که اولینش فردا در زمین لاس پالماس خواهد بود.

سرای نور؛بارسا هم امتیاز با رئال و با یک بازی بیشتر در صدر قرار دارد و امیدوار است رئال از سه بازی آینده خود سه امتیاز از دست بدهد.

 

 

 

 

انریکه در مورد بازی فردا با لاس پالماس گفت:« لاس پالماس فصل خوبی را سپری کرده است. آنها اکثر مواقع در نیمه بالایی جدول بودند و به یکباره دچار افت شدند؛ به خصوص در بازی های خارج از خانه. لاس پالماس در خانه تیمی خطرناک است و برای پیروزی بر این تیم باید بهترین بازی مان را انجام دهیم.

برای بازی فردا در خط دفاع غایبان زیادی داریم؛ ولی مجموعه بارسا آنقدر با کیفیت و غنی است که بتوانیم جای خالی غایبان را پر کنیم.»

 

پیکه:« او دچار بیماری شده و به طور حتم فردا با ما نخواهد بود. امیدوارم هر چه زودتر بهبود پیدا کند.»

 

سیستم:« غایبان زیادی داریم ولی ابدا سیستم ما تغییر نخواهد کرد. فردا بهترین روش برای رسیدن به پیروزی را انتخاب خواهم کرد.»

 

شریط روحی تیم:« شرایط تیم خوب است و در دو جام شانس قهرمانی داریم. در کوپا دل ری همه چیز دست خودمان است ولی در لالیگا نتایج رئال تعیین کننده است. از همه شانسی که برای قهرمانی داریم استفاده خواهیم کرد و تمام تلاشمان را می کنیم تا در دو بازی بعدی پیروز شویم. سپس باید دید رئال از سه بازی بعدی خودش چه نتایجی کسب کرده است.»

 

گلایه اینیستا از باخت به مالاگا و دپورتیوو:« اینجا نیستم تا در مورد اظهارنظر دیگران حرف بزنم. در انتهای فصل بهتر می توان در مورد نتایج ارزیابی کرد.»

 

اعتماد به سویا در بازی فردا مقابل رئال:« خیلی وقت است که فقط روی تیم خودم تمرکز دارم. بی شک اگر قهرمان لالیگا شویم، باید جشن بزرگی بگیریم.»

 

درخشش دنی آلوس در یوونتوس:« از دیدن بازی او به وجد می آیم. می دانستم که در تیمی دیگر نیز به بازیکن مهمی بدل خواهد شد. مطلعید که او همیشه از تمجید من برخودار خواهد بود.»

 

تنش لفظی بین نیمار و اونسوئه:« فقط در مورد بازی فردا با لاس پالماس صحبت می کنم.»

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو