زمان انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

رئیسی: کلید قفل رکود و بیکاری حضور جوانان است

‌کاندیدای دوازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید بدانیم که بیگانگان گره‌گشای ما نیستند.کلید قفل رکود و بیکاری حضور این جوانان برومند است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در جمع پرشور ‌مردم ‌تبریز با بیان اینکه  مردم آذربایجان به عنوان اهل بصیرت و استقامت در تاریخ ماندگار شده‌اند، اظهار کرد: این سرزمین باکری‌ها و مدنی‌ها و ستارخان و باقرخان و مردان و زنان نام‌آوری برای کشور تربیت و تقدیم کرده است.

وی با بیان اینکه این ابراز محبت شما به این طلبه حتما به اعتبار من نیست، افزود: این ابراز محبت به اعتبار سربازی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم انقلابی آن است.

سرای نور؛کاندیدای دوازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مردم و امام مسئله عدالت را همواره فریاد زدند، گفت: این یعنی مردم به حق شرعی و قانونی خود برسند، در نگاه اول به کسانی تسهیلات داده شود و سرمایه‌گذاری کنند و در سایه توسعه آنها، محرومین و فقرا به نوایی برسند و در نگاه دوم هم امکانات و ظرفیت‌های کشور بین همه آحاد کشور در اختیارشان باشد که شاید یک جوان روستایی در تبریز یا مراغه و… خود او بتواند مظهر خلاقیت و ابتکار‌ و کارآفرینی باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران حمایت‌ شود، ابراز داشت: امروز سخن از عدالت است، نه تنها برای افراد برخوردار بلکه همه آحاد جامعه که استعدادشان شکوفا شود.

رئیسی با اشاره به اینکه باید زنان و دختران این جامعه با حفظ کرامت در عرصه‌های مختلف ایفای نقش کنند، ادامه داد: عمیقا معتقدیم آنچه که داریم از نعمت امنیت، به برکت حضور مردم است.

کاندیدای دوازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه این نگاه باید اصلاح شود که سایه جنگ را قراردادها بر می‌دارند، اضافه کرد: ‌سایه جنگ را این مردم برداشته‌اند و باید بدانیم که بیگانگان گره‌گشای ما نیستند؛ کلید قفل رکود و بیکاری حضور این جوانان برومند است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو