زمان انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

کمالوند: می‌خواهم حق آبادان را از فوتبال بگیرم

سرمربی جدید نفت آبادان با انگیزه زیاد قصد دارد روزهای طلایی را برای زردپوشان آبادانی رقم بزند. او از کسب سهمیه آسیایی برای نفت سخن می گوید.

سرای نور؛

درباره حضورش در صنعت نفت آبادان، آینده ای که برای این باشگاه ترسیم کرده و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:
فیروز کریمی گفته بود از نفت می رود
در ابتدا باید بگویم فیروزخان کریمی دو هفته قبل از پایان لیگ شانزدهم اعلام کرده بود در صنعت نفت آبادان نمی ماند و اگر او این اعلام را نکرده بود، هرگز مذاکره ای هم با مسئولان باشگاه انجام نمی دادم. چون او گفته بود می خواهد برود هدایت تیم نفت را قبول کردم.
مهم ترین دلیل حضورم، هواداران آبادانی است
مهم ترین دلیلی که باعث شد به پیشنهاد صنعت نفت آبادان جواب مثبت بدهم، هواداران پرشور این تیم بود. امیدوار هستم که با حمایت این هواداران کارهای بزرگ انجام دهیم و انشاءالله حضور ما پایانی باشد برای روزهایی که صنعت نفت مدام با استرس سقوط به دسته اول کارش را انجام می داد.
هدفمان در سال دوم کسب سهمیه آسیایی است
ما هدف گذاری دو ساله ای انجام دادیم. سال اول به دنبال این هستیم که رتبه تک رقمی در لیگ برتر کسب کنیم و در سال دوم برای کسب سهمیه آسیایی بجنگیم. این کار امکان پذیر هم هست به شرطی که هواداران مثل همیشه حامی مان باشند.
بازیکنان قهرمان را جذب می کنیم
برای اینکه در سال دوم به هدفمان که همانا کسب سهمیه آسیایی است، برسیم، نیاز به بازیکنان بزرگ داریم که در گذشته کسب افتخار کرده باشند و قهرمانی در کارنامه شان باشد. این بازیکنان روحیه قهرمانی دارند و به تیم کمک زیادی می توانند بکنند‌. در گام اول هم مرتضی اسدی که ۳ سال کاپیتان تراکتورسازی بوده و با این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و البته قهرمانی حذفی کسب کرده را جذب کردیم. ما باید روحیه قهرمانی را به تیم انتقال بدهیم و فکر می کنم حق مردم آبادان این نیست که تیمشان تا روزهای آخر لیگ استرس سقوط داشته باشد.
باید کاری کنم حریفان تن و بدنشان بلرزد
فیروز کریمی کار بزرگی در صنعت نفت آبادان انجام داد که این تیم را در لیگ برتر حفظ کرد. حالا باید قدم های بعدی را برداریم تا یک تیم باشخصیت درست کنیم و شرایط طوری شود که هر تیمی قصد بازی در آبادان را دارد، تن و بدنش بلرزد. باید از مکتب آبادان و گذشته این شهر و تیم نفت بتوانیم دفاع کنیم.
قرار ما این است که پایین جدول نباشیم
آبادان زمانی ۶ بازیکن فیکس در تیم ملی ایران داشت؛ بازیکنانی نظیر ابراهیم قاسمپور، علیرضا عزیزی، حسن نظری و … که در ابادان بازی می کردند. در سال های اخیر اما آبادان با گذشته اش فاصله گرفته است. قرار ما این است که در سال اول دیگر در نیمه پایین جدول نباشیم.
باید شخصیت تیم را تغییر دهیم
هدف بزرگ داریم و باید فکر بزرگ هم داشته باشیم. باید شخصیت تیم را تغییر دهیم. در کنار بازیکنان مطرحی که جذب خواهیم کرد، به جوانان آینده دار و بومی شهر آبادان نیز اهمیت خواهیم بود. فیروز کریمی در بازی های آخر لیگ از چند نفر از این جوانان استفاده کرد و ما تلفیقی از باتجربه ها و جوانان آبادانی را استفاده خواهیم کرد تا شرایط جدیدی بر تیم حکمفرما شود.
هواداران یک صندلی خالی نگذارند
قصدم بر این است برنامه ای که در تراکتورسازی داشتم را در نفت آبادان نیز پیاده کنم. بعد از لطف خدا که مهم ترین پشتیبان ما خواهد بود، به حمایت هواداران بسیار نیاز داریم. هواداران صنعت نفت بسیار تعیین کننده هستند و اگر صنعت نفت زنده مانده، به عشق این هواداران است. من از این عزیزان می خواهم با تمام وجود پشت تیم باشند و در بازی های نفت حتی یک صندلی خالی نیز وجود نداشته باشد. ما تیمی هستیم که در بیرون از خانه نیز تماشاچی داریم و این یک حسن بزرگ است. هر بازیکنی که به تیم ما می آید باید با افتخار بیاید. خود من با افتخار هدایت تیم را برعهده گرفتم.
می خواهم حق آبادان را از فوتبال ایران بگیرم
شخصا انسانی اهل مشورت و تعامل هستم. از همین جا دست نیاز به همه پیشکسوتان فوتبال آبادان دراز می کنم تا بتوانیم یک تیم خوب برای شهر آبادان بسازیم. به دنبال این هستم که حق آبادان را از فوتبال ایران بگیرم. حق آبادان در سال های گذشته ادا نشده است. زمانی که کشورهای حوزه خلیج فارس نمی‌دانستند خطوط هوایی چیست، آبادان خط مستقیم پروازی به پاریس، لندن و آمریکا داشت. این شهر بزرگ و تاریخی لیاقت بهترین ها را دارد.
امیدوارم روزی به تراکتور برگردم

 

من نمی دانم با چه زبانی از هواداران خوب تراکتورسازی تشکر کنم که به من لطف داشتند و شرمنده ام کردند. امیدوارم روزی اتفاق بیفتد که به تراکتورسازی برگردم و خدمت کنم. هواداران تراکتور در اینستاگرام، تلگرام و جاهای دیگر شرمنده ام کردند. آبادانی ها نیز لطف داشتند. از آنها تشکر می کنم که اینقدر خوب استقبال کردند. امیدوارم شرایط خوبی را برای تیم نفت آبادان رقم بزنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو