زمان انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

اصلاحات فراز در محدوده پالایشگاه

سرمربی جدید تیم نفت آبادان با برنامه های ویژه ای هدایت این تیم را برعهده گرفته تا بتواند روزهای خوشی را برای برزیل ایران رقم بزند.

سرای نور؛

فراز کمالوند در سال های گذشته یکی از مربیان مطرح و موفق فوتبال ایران بوده است؛ او که در کارنامه اش دو بار صعود به لیگ برتر با نفت آبادان و تراکتورسازی به چشم می خورد و در لیگ برتر هم با تراکتورسازی و گسترش فولاد نتایج خوبی کسب کرد، حالا با چالشی جدید دست وپنجه نرم می کند؛ حضور در نفت آبادان.
نفت آبادان تیمی است که در سال های گذشته معمولا به صورت آسانسوری در لیگ برتر حاضر شده و دوباره به لیگ یک برگشته است. تیم محبوب آبادانی در این سالها هیچ گاه نتوانسته خودش را به منطقه بالای جدول رده بندی نزدیک کند اما مسئولان باشگاه حالا با گذشت اولین سال از بازگشت به لیگ برتر در نظر دارند حمایت ویژه ای انجام دهند و با حضور فراز کمالوند آینده ای روشن را برای تیم شان رقم بزنند.
وضعیت زمین تمرین و بهسازی ورزشگاه تختی آبادان
کمالوند که قراردادی دو ساله با نفت آبادان امضا کرده، اهداف بزرگی را در سر می پروراند؛ اهدافی که در راستای اعطای شخصیت به این تیم وجود دارد و با کادرجدید فنی این اتفاقات کلید می خورد.سرمربی پیشین گسترش فولاد در برنامه های خود برای نفت آبادان نکاتی را در نظر گرفته که می تواند بسیار مفید واقع شود. یکی از مسائلی که او در نظر دارد، ساماندهی زمین تمرین برای تیم است. زمین تمرینی که فقط برای تیم بزرگسالان نفت آبادان باشد و این تیم بدون دغدغه و هر زمانی که خواست تمریناتش را انجام دهد. در این راستا ورزشگاه تختی آبادان نیز نیاز به برنامه های برای ترمیم دارد. کمالوند از مسئولان باشگاه خواسته در راستای بهسازی چمن ورزشگاه تختی و البته وضعیت سکوها تلاش کنند که قول مساعد هیات مدیره را در این خصوص گرفته است.
توجه به تیم های پایه
یکی از موضوعاتی که همواره مورد توجه فراز کمالوند بوده، بحث تیم های پایه است. نگاهی به گذشته نشان می دهد کمالوند ابایی بابت استفاده از بازیکنان جوان ندارد. او در دوران مربیگری اش بازیکنان زیادی نظیر مهدی کیانی، محمد ابراهیمی، مرتضی اسدی و…. را به فوتبال ایران معرفی کرده است و اینها نشان می دهد به پایه ها اهمیت ویژه ای می دهد. در گسترش فولاد نیز کمالوند بازیکنان جوان زیادی را به فوتبال معرفی کرد. بازیکنانی نظیر داریوش شجاعیان، امین درویشی، یوسف سیدی و … که می توانند در آینده به ستاره های ناب فوتبال ایران تبدیل شوند. از این رو در نفت آبادان نیز بی تردید سرمربی جدید باشگاه تیم های پایه را زیر نظر خواهد گرفت تا سرمایه ای بزرگ برای آینده طلایی پوشان ایجاد کند.
نفت آبادان دارای شخصیت می شود
یکی دیگر از برنامه هایی که کمالوند در آبادان دارد، اضافه کردن چند بازیکن شاخص به این تیم است. بازیکنان باتجربه ای که به درد تیم در بازی های حساس بخورند و البته در کنار جوان های پرانرژی تیمی موفق را بسازند. این اتفاق اکنون با جذب مرتضی اسدی رخ داده و در روزهای آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد.
ارتباط نزدیک به هواداران
کمالوند در طول سال های فعالیتش در فوتبال همواره ارتباط نزدیکی با هواداران داشته است. او در کرمانشاه و تبریز رابطه ی نزدیکی با هواداران داشت و محبوبیت ویژه ای نیز در این شهرها دارد. از این رو با توجه به وجود هواداران پرتعداد نفت آبادان در این شهر قطعا کمالوند با هواداران این تیم نیز ارتباط نزدیکی خواهد داشت و فضای جدیدی را در ورزشگاه ها ایجاد می کند. اتفاقی که می تواند به پیشرفت صنعت نفت آبادان کمک شایانی کند.
حمایت هیات مدیره
هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در جلسات متعددی که با فراز کمالوند داشته قول حمایت کامل از برنامه های این مربی را داده است. تحقق این برنامه ها می تواند نفت آبادان را به تیمی باشخصیت و مدعی در فوتبال ایران تبدیل کند که به واسطه هواداران پرتعدادش نتایج خوبی را کسب خواهد کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو