زمان انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

توضیحات مدیرعامل آلومینیوم درباره شایعه تبانی

علی‌اکبر محمودی مدیرعامل آلومینیوم اراک درباره شکایت خیبر مبنی بر تبانی دروازه‌بان این تیم می‌گوید: بهتر است آقایان عدم کاردانی و صلاحیت‌شان را گردن دیگران نیندازند.

سرای نور؛هرچند هواداران استقلال از انفعال باشگاه در فصل نقل و انتقالات نگران شده اند ولی به نظر می رسد علیرضا منصوریان قصد ندارد برای فصل آینده با خرید احساسی بازیکن از بازار تیم های لیگ برتری مثل فصل گذشته هزینه زیادی را روی دست باشگاه بگذارد. سرمربی استقلال در نقل و انتقالات تابستانی در رقابت احساسی با حریف سنتی خود قرار گرفت و با خرید چند بازیکن ناکارآمد، تیمش در نیم فصل اول شرایط خوبی را تجربه نکرد.
حالا منصوریان به خوبی می داند که با توجه به بازیکنان با کیفیتی که در اختیار دارد نیاز زیادی به جذب بازیکن جدید نمی بیند و به همین دلیل آبی ها به احتمال فراوان با کمترین بازیکن ممکن و در آرامش بازیکنان مورد نظرشان را انتخاب می کنند، بازیکنانی که احتمالا تعداد آنها از ۳ بازیکن تجاوز نمی کند.
مهاجم هدف، هدف بزرگ آبی ها
استقلالی ها برای بهبود شرایط گلزنی تیم شان قصد دارند یک مهاجم تمام کننده جذب کنند. علیرضا منصوریان در این فصل با سیستم دفاع- ضدحمله که برای تیمش طراحی کرده است موفق شده به تمام حریفان خود در لیگ برتر ضربه بزند و برای بهبود شرایط تیمش به دنبال یک مهاجم داخل محوطه ۱۸ قدم می گردد، بازیکنی که قدرت تمام کنندگی بالایی داشته باشد. در این بین نام سجاد شهباززاده بیشتر از هر بازیکن دیگری مطرح شده است و باید دید آیا شماره ۱۰ سابق دوباره این شماره را برتن خواهد کرد یا نه.
هافبک بازیساز، در انتظار بازگشت چپاروف
استقلال در پست هافبک بازیساز هم به دنبال جذب یک بازیکن با کیفیت است، بازیکنی که در کنار فرشید اسماعیلی بتواند فصل فوق العاده ای را برای استقلال رقم بزند. آبی ها بسیار امیدوار هستند که چپاروف به قرارداد نیم فصل دوم خود پایبند باشد تا این تیم به دنبال جذب بازیکن دیگر نباشد. چپاروف در نیم فصل با استقلال قرارداد یک و نیم ساله امضا کرد اما محرومیت این باشگاه باعث شد قرارداد او هم ارزش قانونی نداشته باشد. گفته می شود اگر چپاروف راضی به بازگشت به ایران نشود، آبی ها برای جذب ماشاریپوف، هافبک لوکوموتیو اقدام خواهند کرد.
یک مدافع، از بین گزینه های زیاد
در صورتی که استقلال بخواهد در نقل و انتقالات بازیکن خارجی (غیرآسیایی) جذب کند باید از بین مگویان، رابسون و پادوانی یک بازیکن از جمع آبی ها جدا شود که در این صورت منصوریان باید به فکر جذب یک مدافع داخلی باشد. البته در این بین گفته می شود منصوریان قصد دارد دفاع راست و چپ هم جذب کند اما این که در نهایت چه بازیکنی جذب می شود، به تصمیم علیرضا مصنوریان بستگی دارد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو