زمان انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

پیغام مجدد اینیستا برای مدیران بارسلونا

اینیستا تا ژوئن 2018 با بارسلونا قرارداد دارد ولی هنوز تحرکی از سوی مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد او صورت نگرفته است.

سرای نور؛اینیستا که به زودی ۳۴ ساله خواهد شد، قصد دارد در بارسا از فوتبال خداحافظی کند اما هنوز موضع مدیران باشگاه در این زمینه مشخص نیست.

 

 

 

 

او در پایان بازی شب گذشته بارسا و لاس پالماس به خبرنگاران گفت:« یک بازی کامل را ارائه دادیم. نیمه اول بسیار خوب بازی کردیم و نیمه دوم پس از پذیرش گل به خوبی واکنش نشان داده و توانستیم دو گل دیگر هم بزنیم. گل زدن در خانه لاس پالماس که مثل ما علاقه به تملک توپ دارد، کار ساده ای نیست.

ما کارمان را انجام دادیم ولی متاسفانه قهرمانی لالیگا به خودمان بستگی ندارد. باید دید رئال از دو بازی بعدی خود چه نتیجه ای می گیرد.»

 

تمدید قرارداد:« در حال حاضر تمرکز من روی لالیگا است و به تمدید فکر نمی کنم.

یک سال دیگر قرارداد دارم ولی بارها گفته ام که دوست دارم تمدید کرده و فوتبالم را همینجا تمام کنم. این مساله به من بستگی ندارد و باید دید باشگاه چه تصمیمی می گیرد. دوست دارم سال بعد از هر لحاظ برای من و بارسا سالی پر از موفقیت باشد؛ ولی فعلا باید لالیگا را به خوبی تمام کرده و در فینال کوپا دل ری قهرمان شویم. سپس به استراحت خواهم رفت و منتظر تصمیم باشگاه می نشینم.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو