زمان انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

عذرخواهی بابت لغو سفر قالیباف به آذربایجان و اردبیل

درپی اتحاد انتخاباتی قالیباف با حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی قالیباف از مردم اردبیل و تبریز از آنان بابت لغو سفر وی عذرخواهی کرد.

سرای نور؛درپی ائتلاف انتخاباتی محمدباقر قالیباف با حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، محمد دهقان رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف از مردم اردبیل و تبریز از آنان بابت لغو سفر وی عذرخواهی کرد.

وی ابراز داشت: مرد اخلاق و تعهد و حامی واقعی مردم، جناب آقای دکتر قالیباف، همانطور که در بیانیه صادره گفته‌اند تمام همّ و غم‌شان پیروزی مردم علیه جریان اشرافی و اقلیت و خسته ۴ درصدی بوده است.

دهقان در ادامه گفت: اکنون که مصالح جریان انقلابی بر این قرار گرفته است که آقای دکتر قالیباف با اتحاد و همدلی با حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، دولت واقعی مردم را تشکیل و به دولت اشرافی و ناکارآمد پایان دهند، از این رو از حضور در مراسم بزرگ مردم شریف اردبیل و تبریز بازمانده‌ام.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی قالیباف از مردم شریف دو استان آذربایجان شرقی و اردبیل به‌دلیل عدم امکان حضور قالیباف عذرخواهی کرد و اظهار داشت: ان‌شاءالله با تلاش مردم شریف آذربایجان و اردبیل و حمیت محرومان و مستضعفان و آحاد ملت به ویژه آذری‌زبان‌ها به حاکمیت دولت ۴ درصدی‌ها پایان داده شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو