زمان انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

پشت پرده ی انتقاد دیرهنگام منصوریان از فشردگی لیگ

سرمربی استقلال 10 روز بعد از پایان لیگ از فشردگی بازی های لیگ برتر به شدت انتقاد کرد.

سرای نور؛

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال روز دوشنبه در جمع خبرنگاران پیش از تمرین این تیم به انتقاد از فشردگی مسابقات پرداخت. سرمربی آبی ها در حالی این انتقادات را مطرح می کرد که آبی پوشان زمان مناسبی برای آماده سازی خود در اختیار دارند و به نظر می رسید سرمربی استقلال بعد از پایان لیگ زمان نا مناسبی را برای انتقاد از برنامه های فشرده ی سازمان لیگ انتخاب کرده است.
روند تمرینات استقلال بعد از دیدار با التعاون، مصدومیت تعداد زیادی از بازیکنان استقلال و شرایط بدنی بازیکنان حاضر در تمرین نشان می دهد که سرمربی استقلال نگران وضعیت فیزیکی بازیکنان است. به ویژه انکه در پایان فصل احتمال مصدومیت نیز بیشتر می شود و به همین دلیل منصوریان ترجیح داد در صحبت های خود انتقاداتی را علیه برنامه سازمان لیگ مطرح کند تا به این شکل نگرانی های خود را بروز دهد. آبی پوشان بعد از دیدار با التعاون سه روز استراحت کردند، روز شنبه تمرین سبکی را انجام دادند، روز یکشنبه به کار با وزنه پرداختند و دوشنبه نیز بیشتر زمان تمرین خود را به کارهای کم فشار اختصاص دادند. منصوریان برای روز سه شنبه نیز کار با وزنه را در دستور کار آبی ها قرارداده تا بازیکنان استقلال با ریکاوری کامل و البته بدنسازی به استقبال دو دیدار با العین بروند.
روند صحبت ها و تصمیمات منصوریان در کنار مصدومیت چهره هایی مانند جابر انصاری، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی و البته کاوه رضایی نشان می دهد که سرمربی این تیم در آستانه ی بازی با العین بیش از هر موضوعی نگران آسیب دیدگی بازیکنان و شرایط بدنی آنها است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو