زمان انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

پیش بازی آرسنال – ساندرلند

دو تیم آرسنال و ساندرلند، امشب در ورزشگاه امیریتس شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سرای نور؛

آرسنال در هفته های پایانی روند خوبی را طی کرده و پس از اینکه منچستریونایتد را شکست داد، عزم خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان جزم کرد. آنها در حال حاضر در رده پنجم قرار گرفته اند و با تیم چهارم جدول، ۳ امتیاز فاصله دارند که البته در صورت پیروزی در بازی امشب و همچنین پیروزی سیتی، لیورپول به رده چهارم سقوط خواهد کرد و اختلاف آرسنال با آنها ۱ امتیاز خواهد بود.

ونگر از ابتدای حضورش در آرسنال، همواره موفق شده با این تیم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند و امسال اگر قادر به کسب آن نباشد، اولین سالی خواهد بود که در این امر ناکام مانده است. در دیگر سو ساندرلند شرایط نوسانی را پشت سر می‌گذارد و در ۵ بازی اخیرش ۳ شکست، ۱ پیروزی و ۱ تساوی کسب کرده است. سقوط آنها به دسته پایین تر مدت هاست که قطعی شده و بعید به نظر می‌رسد که انگیزه خاصی در این تیم وجود داشته باشد.

در ۵ تقابل اخیر دو تیم، ۳ پیروزی برای آرسنال و ۲ تساوی به دست آمده است. این دیدار عملا هیچ تاثیری در آینده ساندرلند نخواهد داشت ولی برای آرسنال و فصلی که پشت سر گذاشته اند، بسیار حیاتی است و انتظار می‌رود ونگر با تمام قوا تیمش را به زمین بفرستد.

 

ترکیب احتمالی:

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو