زمان انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

عضو هیات مدیره تراکتور علیه آجورلو و مربیگری نکونام

عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد انتصاب افراد در باشگاه توسط مدیرعامل بدون مصوبه این هیات قانونی نیست.

سرای نور؛

درباره انتخاب احتمالی جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم تراکتورسازی اظهار داشت: «صحبتی که من انجام می دهم از طرف همه اعضای هیات مدیره است. البته من با سردار کریمیان صحبت نداشتم اما سایر دوستان با بنده هم نظر هستند. من جواد نکونام را دوست دارم و می دانم که یکی از اسطوره های فوتبال ایران است. اصلا بحثم روی نکونام یا شخص دیگری نیست اما تغییراتی که در باشگاه انجام می شود و انتصاب هایی که صورت می گیرد باید با نظر هیات مدیره باشد.»
وی ادامه داد: «هیات مدیره تراکتورسازی از تاریخ ۱۳ خرداد ۹۵ که تشکیل جلسه داد و آقای آجورلو را به عنوان مدیرعامل انتخاب کرد، تاکنون هیچ جلسه ای نداشته و نقشی در تصمیمات ایفا نکرده ایم. بحث ما این است که با توجه به ثبت نام ما در ثبت شرکت ها، باید در آینده جوابگو باشیم. ما همچنان عضو هیات مدیره هستیم اما نقشی در تصمیمات نداریم. اگر واقعا قرار نیست دوستان با ما مشورتی کنند، پس نباید در بازخورد های تصمیمات نیز نقشی داشته باشیم. قانون اما این را مکفی نمی داند.»
عضو هیات مدیره تراکتورسازی همچنین گفت: «دوستانی که به عنوان مدیران حقوقی باشگاه مشغول به فعالیت شده اند، باید اساسنامه را در نظر بگیرند. این انتخاب هایی که انجام می شود هیچ کدام اعتباری ندارد به این دلیل که هیات مدیره تصرفی روی آن نداشته است.»
عباسی افزود: «توصیه من به تمام کسانی که می خواهند با تراکتورسازی قرارداد ببندند، این است که وارد این ماجراها نشوند. چراکه ممکن است در وسط کار همه چیز بهم بریزد و آنها متضرر شوند. قانون می گوید ما اعضای هیات مدیره باشگاه هستیم و می توانیم حتی مدیرعامل را عزل کنیم که بر اساس برخی ملاحظات تا الان این کار را نکردیم.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو