زمان انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

پرسپولیس – لخویا؛ دیدار بعد از دو سال با ترکیب متفاوت

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در حالی در مرحله حذفی به مصاف لخویا خواهند رفت که ترکیب این تیم نسبت به تقابل دو فصل گذشته‌شان با تغییراتی فراوان همراه شده است.

سرای نور؛

تغییر نسل و ترکیب پرسپولیس توسط برانکو ایوانکوویچ به سریع‌ترین شکل ممکن پیش رفته است، تا جایی که او نسبت به دو فصل قبل اکنون تنها مهدی طارمی را نسبت به ترکیب دیدار برابر لخویا در اختیار دارد.
سرمربی کروات سرخپوشان در مرحله گروهی توانست تیمش را به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک شانزدهم کرد و این در حالی است که آنها برابر لخویا با ترکیبی متفاوت نسبت به تقابل دو فصل گذشته‌شان ظاهر خواهند شد.
پرسپولیس در آخرین حضور خود در لیگ قهرمانان پیش از این، با حمید درخشان در مرحله رفت برابر لخویا قرار گرفت و توانست این حریف قدرتمند را در تهران با سه گل شکست دهد. آنها در مرحله بعدی البته با هدایت برانکو ایوانکوویچ برابر الهلال نتوانستند به برتری دست یابند و با شکست از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
اما همانطور که گفته شد نکته جالب تقابل دو تیم اینجاست که برانکو این بار از ترکیب قبلی تنها مهدی طارمی را در اختیار دارد تا سریع‌ترین تغییرات در نسل این تیم را به نام خود کند. دو تیم در تاریخ ۵ اسفند ۹۳ در استادیوم آزادی برابر یکدیگر قرار گرفتند و حمید درخشان در آن جدال از ترکیب سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانیا، علیرضا نورمحمدی، بابک حاتمی، محمد نوری، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، هادی نوروزی، فرناندو گابریل و مهدی طارمی سود برد.
برانکو ایوانکوویچ در دیدار برگشت و در دوحه از ترکیب سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی، حمیدرضا علی‌عسگری، مایکل اومانیا، محمدرضا خانزاده، مهرداد کفشگری، احمد نوراللهی (۷۳ علیپور)، امید عالیشاه، هادی نوروزی، مهدی طارمی و محمد نوری سود برد و با تکرار نتیجه ۳ بر صفر این بار شکست در کارنامه سرخپوشان ثبت شد.
از آخرین ترکیبی که برای پرسپولیس در این تقابل به میدان رفته تنها مهدی طارمی به عنوان بازیکن اصلی حضور دارد و علی علیپور نیز دیگر بازیکن لیست برانکو از آن جدال تا به امروز است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو