زمان انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

تراکتور چگونه می تواند ۳ بازیکن جدید جذب کند؟

بر اساس قوانین نقل وانتقالات تیم تراکتورسازی بعد از پایان نقل و انتقالات می تواند 3 بازیکن جدید به خدمت بگیرد.

سرای نور؛تیم تراکتورسازی با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی به واسطه محرومیتی که فیفا برای این تیم در نظر گرفته، از جذب بازیکن جدید محروم است. از این رو مسئولان تراکتورسازی تمرکز خود را روی تمدید قرارداد با بازیکنان کنونی گذاشته اند.
در چنین شرایطی سازمان لیگ به مسئولان تراکتورسازی اعلام کرده بعد از پایان زمان نقل و انتقالات می توانند ۳ بازیکن آزاد ایرانی به خدمت بگیرند. بر این اساس پس از پایان زمان قانونی نقل و انتقالات تابستانی پنجره تیم تراکتورسازی باز می شود و با توجه به قوانین این تیم می تواند ۳ بازیکن آزاد را به خدمت بگیرد.
از این رو مسئولان تراکتورسازی قصد دارند با برخی بازیکنان برای فصل بعد توافق کنند و آنها را از هفته ششم لیگ برتر به میدان بفرستند. تراکتوری ها البته اول به دنبال حل مشکلات مربوط به امید عالیشاه و احمد نوراللهی هستند و در صورتی که بتوانند این دو بازیکن را به عنوان سهمیه آزاد استفاده کنند، ۲ سهمیه از ۳ بازیکن آزاد پر خواهد شد و این نفرات از هفته ششم می توانند به میدان بروند. تراکتوری ها همچنین با برخی بازیکنان نیز مذاکره خواهند کرد تا در صورت توافق آنها را جذب کنند و از هفته ششم قراردادشان را ثبت و از این نفرات استفاده کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو