زمان انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

اعلام حمایت نریمان پناهی از رئیسی

مداح سرشناس اهل‌بیت(ع) حمایت خود از حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.

سرای نور؛نریمان پناهی امروز اظهار داشت: انتخابات عرصه مهمی است که همه ما برای حفظ دستاوردهای انقلاب، خون شهدا، اطاعت از امر ولی و نقش بر آب شدن دسیسه‌های دشمنان باید پرشور در آن شرکت کنیم.

وی افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که دشمنان اسلام واقعی با نقاب دروغین مسلمانی و با هویت اسلام انگلیسی و آمریکایی جبهه مقاومت و انقلاب را که احیاکننده دین رسول‌الله است، هدف گرفته و در این وضعیت جمهوری اسلامی ایران پناه مسلمانان است.

این مداح سرشناس امنیت امروز را مرهون مجاهدت ها و ایثارگری مجاهدان شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم دانست و یادآور شد: افرادی که با پرده دری و هتاکی شهدای مدافع حرم را مورد هجمه قرار می‌دهند از امنیت حاکم بر کشور ناراحت هستند و چنین افرادی اگر بر مسند امور باشند رهاوردی جز ذلت و ناامنی برای ملت نخواهند داشت.

پناهی تصریح کرد: باید دانست که شرایط امروز کشور نیازمند رئیس جمهوری است که با برنامه مشکل بیکاری و معیشت مردم را برطرف کرده و عزت و عظمت ملت را حفظ کند نه اینکه با سیاست‌های منفعلانه حادثه فرودگاه جده و منا را بیافریند.

مداح اهل‌بیت(ع) حمایت صریح خود از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی را در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری اعلام و خاطرنشان کرد: به نظر بنده در شرایط موجود فردی که می‌تواند مطالبات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و دیگر خواسته‌های مردم را پاسخ دهد، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی است که روزه جمعه به این سید جلیل‌القدر رأی داده و از مردم می‌خواهم تا با رأی به ایشان و رقم زدن یک حرکت انقلابی و جهادی آینده کشور را در تمام زمینه‌ها بیمه کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو