زمان انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

کین: می‌خواهم ۴ گل دیگر بزنم

هری کین، ستاره تاتنهام پس از به ثمر رساندن 4 گل در دیدار شب گذشته مقابل لستر و صدرنشینی در رقابت برای آقای گلی این فصل، مدعی شد که می‌خواهد مقابل هال سیتی نیز 4 گل به ثمر برساند.

سرای نور؛ستاره خط حمله تیم ملی انگلیس، شب گذشته مقابل لسترسیتی موفق شد ۴ گل به ثمر برساند تا تیمش ۶-۱ پیروز میدان باشد. با این ۴ گل، او در این فصل ۲۶ گله شد و ۲ گل بالاتر از روملو لوکاکو به ثبت رسانده است. حال او مدعی شد که می‌خواهد در بازی آخر نیز ۴ گل دیگر به ثمر برساند.

او گفت:”  در ابتدا می‌خواستیم به اینجا بیاییم، نمایش خوبی داشته باشیم و پیروز شویم. البته که می‌خواستم نامم در بین گلزن ها ثبت شود و این اولین باری است که ۴ گل در یک بازی زده ام. لحظه خیلی خوبی برای زدن این گل بود. امیدوارم بودم یک یا دو گل بزنم و امیدوار بودم در بازی بعدی کار را یک سره کنم ولی حالا در موقعیت خوبی قرار گرفته ام.

یک بازی دیگر باقی مانده و نمی‌خواهم استراحت کنم. می‌خواهم مقابل هال سیتی نیز ۴ گل دیگر بزنم. حس خوبی داشتم. لستر کار را برایمان سخت کرد، آنها نیمه دوم خوب شروع کردند و واقعا فشار را بر ما افزایش دادند. برای ما رسیدن به گل سوم واقعا راه گشا بود.”

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو