زمان انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

حمید درخشان: بله بعضی‌ها به ۵ نفر قول می‌دادند!

حمید درخشان که بدون هیچ پنهان کاری خاصی از روحانی در انتخابات حمایت کرد، انتخاب و حمایت از یک گزینه خاص را جزو حقوق شهروندی خود می‌داند.

سرای نور؛درخشان می‌گوید: اکثر بر و بچه های ورزشی آقای روحانی و دولتش را برای پیش برد اهداف ورزش معقول‌تر می‌دانند و فکر می‌کنم که اکثر دوستان من در فوتبال هم به آقای روحانی رأی دادند.
درخشان که در تیم ملی فوتبال دهه ۶۰ یکی از برترین‌ها و مردان ماندگار بود درباره علت سیاسی انتخاب روحانی گفت ارتباط با دنیا، برداشتن سایه جنگ، رفع تحریم‌ها  و بهبود امور اقتصادی  به من برای انتخاب روحانی اطمینان داد.
او ادامه می‌دهد  در دورانی که جوانتر بودم کمتر درگیر تحلیل گری در امور سیاسی بودم اما حالا به بررسی پرداخته و از حق شهروندی خودم برای انتخاب بهترین کاندید بهره می‌گیرم.
درخشان با شوخ طبعی، سؤال بعدی ما را جواب می‌دهد و تاکید می‌دارد که بله در مقاطعی یکی از دوستان بزرگ ورزش فوتبال همزمان با ۵ نفر دست یا علی می‌داد و قول انتخابات را به آنها می‌داد وبه هیچ کدام هم رأی نمی‌داد. درخشان البته به سختی قبول کرد نام این دوست عزیز و محبوب را حتی به طور ناشناس یاد کنیم.

 

درخشان درباره درخواست نامزدهای این دوره هم گفت این بار دوستان از ۲ ستاد با بنده تماس گرفته و خواستند به کاندید مورد نظر رأی بدهم اما من ضمن علاقه و احترام به آقای رئیسی به روحانی رأی دادم و از انتخاب ایشان خوشحالم.
حمید درخشان در بین بازیکنان قدیمی فوتبال پنجعلی، حسین شمس و نادر فریادشیران را صاحب ایده‌های قوی‌تری در تحلیل سیاسی دانسته و می‌گوید امروز برای من روز شادی است چرا که مردم مطالبات خود را در این انتخاب بهتر و مجهز تر خواهند گرفت وبه عنوان یک بازیکن قدیمی تیم ملی از حضور مردم و حمایت آنها خوشحالم و از آنها متشکرم ….

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو