زمان انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۵ -

فرماندار نور:

شهرستان نور میزبان ۱۲۵ هزار مسافر بود

فرماندار نور گفت: شهرستان نور در نخستین هفته سال جدید میزبان 125هزار مسافر بود.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ هادی خنجری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: شهرستان نور در نخستین هفته سال جدید میزبان ۱۲۵هزار مسافر بود و ما تلاش کردیم نوروز امسال با همکاری مسئولان، ادارات، نهادها و … میزبان خوبی برای میهمانان نوروزی در نور باشیم.
وی با اشاره به مجتمع هایگاشن در شهرستان نور افزود: امسال به مناسبت عید پاک و عید نوروز و چهلمین سال تأسیس اردوگاه، از سوی شورای خلیفه گری ارامنه، استاندار مازندران و مسئولان شهرستان نور به اردوگاه ارامنه کاتولیک دعوت شدند.
فرماندار نور خاطر نشان کرد: با توجه به عید نوروز استاندار مازندران از این دعوت استقبال کردند و با تبریک سال نو و عید پاک، چهلمین سال تأسیس اردوگاه در نور را گرامی داشتند .
این مسئول گفت: در این مراسم که اسقف ارامنه ایران نیز حضور داشتند، استاندار مازندران یاد آور شد: بین اقلیت‌ها با سایر هموطنان تفاوتی نیست و همه ما ایرانی هستیم و با وحدت و همدلی در سرزمین بزرگ ایران در سایه امنیت و حکومت اسلامی زندگی می‌کنیم.
هادی خنجری خاطر نشان کرد: هموطنان مسیحی در اردوگاه نیز به مسئله امنیت در کشور اشاره کردند و به اتفاق ایران را کشوری مقتدر و با امنیت بالا دانستند و بیان کردند جمهوری اسلامی ایران با تبعیض به اقلیت‌ها نگاه نمی‌کند و در هر جایی که با مشکل مواجه شویم به آن رسیدگی می‌شود.آنها زندگی در کنار مسلمانان ایران را بسیار مطلوب توصیف کردند.
وی اضافه کرد: این جلسات و دید و بازدید ها از نظر داخلی مثبت ارزیابی می‌شود و از نظر خارجی نیز به جهانیان اعلام می‌کنیم که ما در سایه حکومت اسلامی با دوستی و مهربانی، به تمام اقلیت‌ها، نگاه برابر داریم و این همزیستی مسالمت‌آمیز در کشور جمهوری اسلامی ایران، بازتاب بسیار خوب و تأثیرگذاری در جهان خواهد داشت.
فرماندار نوردر پایان تصریح کرد: امنیتی که در جمهوری اسلامی ایران است در منطقه وجود ندارد و کشور ما در بین کشورهای منطقه بی‌نظیر است و هیچ کس نمی‌تواند این واقعیت را انکار کند .

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو