زمان انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

حسن روحانی ریاست جمهوری را تکرار کرد

حسن روحانی برنده رسمی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.

سرای نور؛دقایقی پیش رحمانی فضلی وزیرکشور در یک نشست مطبوعاتی اعلام کرد حسن روحانی با آرایی بالغ بر ۲۳٫۵۴۹٫۶۱۶ بالاتر از ابراهیم رئیسی ۱۵٫۷۸۶٫۴۴۹ رسما به عنوان ریاست جمهور انتخاب شده و برای تنفیذ باید نزد رهبر جمهوری اسلامی ایران برود.
آقایان مصطفی میرسلیم(۴۷۸٫۲۱۵) و مصطفی هاشمی‌طبا(۲۱۹٫۴۵۰) در رتبه‌های بعدی انتخابات پرشور روز گذشته ایران قرار گرفتند تا پرونده دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با استقبال فوق‌العاده مردم و رقابت پراسترس نامزدها بسته شود. بنابه گفته رحمانی فضلی جمع کل آرای شمرده شده در این دوره بیش از ۴۱ میلیون است که ۹۹٫۷ درصد شعبات اخذ شده.
حالا حسن روحانی با اختصاص ۵۷ درصد آرا سکان هدایت دولت ایران را برای ۴ سال آینده در دست خواهد داشت. ۴ سال مهم برای عمل به وعده‌ها و البته بهبود زندگی ایرانیان در سراسر این سرزمین بزرگ.

 

گفتی است جامعه ورزش ایران با حضور جدی در پای صندوق‌های رای و البته تبلیغات انتخاباتی این‌بار نقش خود را به صورت تمام و کمال ایفا کرد و ما در این دوره کمتر ورزشکار منفعل و بی‌نظری نسبت به این انتخابات مهم داشتیم. با این پتانسیل بزرگ اجتماعی این امید وجود دارد که دولت بعدی نگاهی مصمم‌تر  نسبت به ورزش داشته و با بازکردن گره‌ها تلاش خود را روی بهبود کیفیت سخت‌افزاری و البته تربیت ورزشکاران حرفه‌ای بگذارد. تلاشی که در نهایت به شادی عمومی مردم ایران خواهد انجامید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو