زمان انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

مورینیو شاگرد سابقش را به الدترافورد می‌برد؟

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد قصد دارد نمانیا ماتیچ، هافبک چلسی را به خدمت بگیرد.

سرای نور؛

وبسایت منچستر ایونینگ نیوز مدعی شد که مورینیوقصد دارد شاگرد سابق خود را به تیم جدیدش منتقل کند. او در زمان حضورش در چلسی، علاقه خاصی به ماتیچ داشت و همواره به او به صورت فیکس بازی می‌داد.

هافبک‌هایی در سبک ماتیچ معمولا در سیستم تیم‌های مورینیو درخشان ظاهر می‌شوند و با توجه به حضور کانته در چلسی، نقش ماتیچ در این تیم کمی کمرنگ تر از فصول قبل شده است. از همین رو، مورینیو قصد دارد از فرصت استفاده کرده و هافبک صربستانی را به الدترافورد منتقل کند.

دو سال از قرارداد ماتیچ با چلسی باقی مانده و آبی ها به دنبال تمدید آن هستند. مورینیو ماتیچ را به عنوان جانشین بلند مدت مایکل کریک در نظر دارد که در پایان دوران فوتبالش است و تنها یک سال دیگر با یونایتد همکاری خواهد داشت.

او سال ۲۰۱۱ چلسی را ترک کرده بود ولی در بازگشت مورینیو به چلسی، او هم در سال ۲۰۱۴ به چلسی بازگشت و تحت هدایت مورینیو قهرمان لیگ برتر نیز شد و خاطرات خوبی از همکاری با آقای خاص دارد.

اریک دایر، هافبک تاتنهام دیگر گزینه مورینیو است ولی ماتیچ، با توجه به سابقه همکاری اش با مورینیو، گزینه محتمل تری خواهد بود. باکایوکو نیز دیگر گزینه شیاطین سرخ است و با توجه به هموطن بودن او با کانته، می‌تواند زوج خوبی از این دو بسازد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۱ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو