زمان انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

منصوریان: بازیکنان مانند بوکسورهای آماده‌ی نبرد هستند

سرمربی تیم فوتبال استقلال با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با العین پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

سرای نور؛

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار استقلال برابر العین حاضر شد تا درباره ی موضوعات مختلفی صحبت کند. مشروح صحبتهای سرمربی آبی ها در ادامه می‌آید:

 

 بازی های سخت را خیلی دوست دارم
بازی با العین را خیلی دوست دارم. در دوران مربی گری از بازی های سنگین استقبال می کنم زیرا یک آزمون و خطای بزرگ پیش روی ما است. جوانان ما به آزمون بزرگی رسیدند و باید یک بار دیگر پرچم را راسم قامت نگه دارند. با حضور هواداران حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. العین، مربی و بازیکنان این تیم را به خوبی می شناسیم و با نقاط ضعف و قوت این تیم آشنا هستیم. از این تیم ۱۸۰ دقیقه آنالیز کامل داریم و برای تک تک بازیکنان آنالیز کامل ارائه دادیم و تلاش کردیم تا تیم حریف را مانند یک سفره برابر بازیکنان پهن کنیم. دو ۹۰ دقیقه داریم و هدف اصلی ما کلین شیت کردن است و با توجه به مشکلات دفاعی العین می توانیم به این تیم ضربه بزنیم. باید به ۹۰ دقیقه دوم نیز توجه داشته باشیم و اماده ی این بازی هستیم.

 

آزادی ورزشگاه سختی برای مامیچ است
به سرمربی العین خوش آمد می گویم. نگاه ما به هر دو ۹۰ دقیقه است اما برای العین در آزادی روز سختی را پیش بینی می کنم. ورزشگاه مملو از تماشاگر خواهد شد و همینجا درخواست می کنم مردم به ورزشگاه بیایند. به صحبتهای مامیچ احترام می گذارم اما باید تا پایان دو بازی صبر کنیم. آزادی ورزشگاه سختی است و فکر می کنم این اولین تجربه ی مامیچ در آزادی است.

 

نبود هواداران پرسپولیس دردآور است
خیلی دردآور است که پرسپولیس برابر لخویا تماشاگر ندارد. من نمی توانم این موضوع را درک کنم وقتی که همه درخواست می کنیم لیزر و مواد منفجره نیاورند، چرا این کار را انجام می دهند. پرسپولیس حالا محروم شده است و این موضوع می تواند روی سرنوشت آنها تاثیر بگذارد. امیدوارم اگر کسی این موضوع را دید به نیروی انتظامی گزارش دهد تا این مشکل برطرف شود.

 
نوع گلزنی برای ما مهم نیست
هدف اول ما دو کلین شیت در دو بازی خواهد بود. هیچ تیمی برابر خط حمله ی ما موفق به ثبت کلین شیت نشده است. نوع و تعداد گل برای ما مهم نیست و تنها می خواهیم صعود کنیم تا یک دی ماه رویایی داشته باشیم.

 
بازیکنان من مانند بوکسورها آماده ی نبرد هستند
در شرایط سختی امید ابراهیمی، فرمانده ی خط هافبک استقلال را از دست دادیم. همچنین عقیده دارم پرچم کشور ما به همه ی پرچم ها اولویت دارد و به همین دلیل نورافکن در تیم ملی جوانان حضور دارد. از اول فصل مسیری را رفتیم و حالا می توانم بگویم ما با ۱۱ بازیکن لیگ را شروع نکردیم. بازیکنان ما از ابتدای فصل آزمون و خطا شدند و امروز شکر خدا دغدغه ای نداریم. فرشید باقری و فرشید اسماعیلی شرایط ایده آلی دارند. همچنین محسن کریمی، بهنام برزای و حق دوست نیز فرم بسیار خوبی دارند. ما بازیکن فیکس نداریم و همه بازیکنان در ترکیب ما حضور داشتند. در ۲ روز گذشته شرایط بسیار خوبی داشتیم و شدت تمرین به اندازه ای بالا بود که ما گاهی مجبور به قطع تمرین شدیم. بازیکنان ما مانند قهرمان های بوکس هستند و در اتاق خود آماده هستند تا با زنگ داور وارد رینگ شوند. ما فردا برای مردم ایران به میدان خواهیم رفت. یک کلیپ را در فضای مجازی دیدم که مربوط به بازی با الاهلی بود و نشان می داد هواداران زیر باران برای استقلال می لرزند و من این کلیپ را به بازیکنان نشان می دهم و به هواداران می گویم فردا جانانه به میدان می رویم.

 
در آزادی ۱۲ به ۱۱ هستیم
روزهای سختی را در این فصل گذراندیم. اگر امروز در کنار شما هستیم به دلیل حمایت هواداران در ابتدای فصل است. اگر حالا در اینجا هستیم، حاصل صبر و حوصله ی هواداران است و امیدوارم فردا نیز این اعتماد ادامه پیدا کند. چشم جوانان ما به ورزشگاه است و امیدوارم فردا ورزشگاه مملو از تماشاگر شود. ما در آزادی ۱۲ به ۱۱ بازی می کنیم و برتر هستیم. هواداران برای ما موقعیت سازی می کنند و فردا منتظر آنها هستیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۱ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو