زمان انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

جهانبخش به بازی با اوترخت می رسد؟!

مصدومیت در بازی با گرونینگن باعث شد تا آلکمار در غیاب ستاره ایرانی خود در بازی برگشت به میدان برود و جواز صعود به پلی آف نهایی کسب یورولیگ را به دست بیاورد.

سرای نور؛

با صعود تیم های آلکمار و اوترخت به دیدار نهایی پلی آف کسب سهیمه یورولیگ این دو تیم باید چهارشنبه شب در بازی رفت در آفاس استادیوم مقابل هم صف آرایی کنند تا آخرین شانس خود برای کسب بلیت سفر به اروپا را امتحان کنند.
با توجه به مصدومیت علیرضا جهانبخش و غیبت او در بازی برگشت مقابل گرونینگن که شب گذشته برگزار شد نگرانی ها از بابت وضعیت ستاره ایرانی در اردوی آلکمار بیشتر شد چون ون دن بروم در کنفرانس مطبوعاتی خود چندان از وضعیت جسمانی این تیم راضی نبود. با این وجود باشگاه هلندی که جدال چهارشنبه شب برای آینده اش از حساسیت بالایی برخوردار است در تلاش برای بهبود این ستاره ایرانی است.

 


بنا به نوشته یکی از سایت های هلندی علیرضا جهانبخش به همراه دو مصدوم دیگر آلکمار در روزهای گذشته زیر نظر کادر پزشکی تمرینات ویژه ای را انجام می دهند تا به هر نحوی شده به بازی چهارشنبه شب با اوترخت برسند. جهانبخش از ناحیه کشاله پشت ران دچار کشیدگی شده و به همین خاطر بازی شب گذشته را از دست داد.
پلی آف نهایی هلند برای کسب آخرین سهمیه یورولیگ به صورت رفت و برگشت چهارشنبه شب هفته جاری و شنبه شب آینده برگزار می شود و الکماری ها امیدوار هستند با بازگشت جهانبخش و سایر مصدومان بتوانند از سد رقیب سرسخت خود اوترخت بگذرند تا همچنان به حضور اروپایی خود که سود سرشاری نصیب باشگاه می کند، ادامه دهند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۱ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو